Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BaBritFre schreef:Hoi hoi! Ik heb gisteren mijn nieuwe zadel eens opgelegd om te kijken hoe hij ligt. Ik ben nog op zoek naar iemand die passervices aanbiedt voor Trekkerzadels, maar nog niemand gevonden. Maar misschien kunnen jullie adhv de foto's al een beeld scheppen![]()
Ik heb het gevoel dat het zadel niet in balans ligt en ver naar voren 'trekt'. Maar (semi)-boomloos is mij nog vrij onbekend. Bedankt alvast!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ook even gekeken hoe hij lag met 'gewicht' erop.
[ Afbeelding ]
fransje23 schreef:Heb als gekeken naar de Hidalgo Venice 2 en ken uit het verleden de HM flexee. Wat zijn de ervaringen hiermee?
Berdien schreef:Ik zou met die (in verhouding) grote lepel icm korte kussens bang zijn dat je teveel druk achterop de kussens krijgt. Zeker als je wat meer achterop zit/minder ruimte in het zadel hebt
_AAASCHAAA_ schreef:Sorry dat ik zo kom binnen vallen. Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
Dit zadel kan ik overnemen van een iemand voor een klein prijsje. Nou vraag ik me af of het zadel
het ''waard'' is. Ik hoef er niet perse een zadel bij maar mocht het iets zijn dan wil ik het wel. Het hoeft geen top te zijn maar ik wil geen risico voor mijn paard. Ik ben bang dat dit een slecht zadel is en dan laat ik het liggen en kijk liever verder voor een barebackpad.
[ Afbeelding ]
Maartje1990 schreef:_AAASCHAAA_ schreef:Sorry dat ik zo kom binnen vallen. Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
Dit zadel kan ik overnemen van een iemand voor een klein prijsje. Nou vraag ik me af of het zadel
het ''waard'' is. Ik hoef er niet perse een zadel bij maar mocht het iets zijn dan wil ik het wel. Het hoeft geen top te zijn maar ik wil geen risico voor mijn paard. Ik ben bang dat dit een slecht zadel is en dan laat ik het liggen en kijk liever verder voor een barebackpad.
[ Afbeelding ]
Kartonnen dozen werken net zo goed!
BaBritFre schreef:Hoi hoi! Ik heb gisteren mijn nieuwe zadel eens opgelegd om te kijken hoe hij ligt. Ik ben nog op zoek naar iemand die passervices aanbiedt voor Trekkerzadels, maar nog niemand gevonden. Maar misschien kunnen jullie adhv de foto's al een beeld scheppen![]()
Ik heb het gevoel dat het zadel niet in balans ligt en ver naar voren 'trekt'. Maar (semi)-boomloos is mij nog vrij onbekend. Bedankt alvast!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
pleiada schreef:BaBritFre schreef:Hoi hoi! Ik heb gisteren mijn nieuwe zadel eens opgelegd om te kijken hoe hij ligt. Ik ben nog op zoek naar iemand die passervices aanbiedt voor Trekkerzadels, maar nog niemand gevonden. Maar misschien kunnen jullie adhv de foto's al een beeld scheppen![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Heb je geen foto van hoe het zadel aan de voorkant bij de schouders ligt?