siskeh schreef:Zit mooi! Dit is een maat Full neem ik aan?
Ja dit is full.
Veel hoofdstellen geprobeerd maar hier loopt hij het beste op
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Skippy01 schreef:Anoniem schreef:Hoe bevalt de chester?
Bij paarden met forse kaak ( fjord)..
Goed! Haflinger met een aardige kaak erop (op de foto met veel winterhaar lijkt dat niet zo, maar madame heeft wel aardige kaken). Maat full voor haar.
Op de foto nog niet helemaal goed afgesteld. Inmiddels rijden we er al paar maanden tevreden mee!
[ [url=m/jNVsSc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tanja_14 schreef:wat voor maat heeft jouw paardje normaal? Ik vraag mij af welke maat ik zou moeten bestellen voor mijn haf, die met halsters etc. altijd cob heeft.
siskeh schreef:Ik heb een cob hoofdstel op mijn tink-linger, die heeft niet een mega-groot hoofd, maar toch wel gauw een grote cob, eenmaal goed afgesteld paste het prima! Enkel frontriem aan de kleine kant!
Ik gok zo dat Full hem ook had gepast, maar dan was alles op het strakste gaatje geweest.
xdesix schreef:Hoe werkt retourneren naar Hooks en wat zijn de kosten? Of heeft iemand interesse in het Fairfield Standon hoofdstel met strass frontriem? Het is een donkerbruine maat cob.
[ [url=m/aQYKrv.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u1oSWC.png]Afbeelding[/url] ]
Nicje87 schreef:Ik zit nu in Zweden. Zaterdag 6 juli rij ik terug naar nl. Ik maak een tussenstop in Oldenbroek begin van de avond en ik woon zelf vlakbij schiphol.
Evt kan ik wat meenemen of ergens een foto van maken. Ik zit in Malmo.
Ik weet niet of het perse goedkoper is als ik het meenemen en verstuur in nl...