Volgens diegene kan het dus wel een keertje.
Van de week krijg ik dat BR zadel terug en zou A3 bellen, ben dus benieuwd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Het sluit mooi aan overal, knelt niet, kiept niet, klapt niet, ligt stabiel.
Volgens diegene kan het dus wel een keertje.
Van de week krijg ik dat BR zadel terug en zou A3 bellen, ben dus benieuwd.
bartjeminoes schreef:Maar ts eerst zei je dat je vader thuis er wel het zijne van denkt maar als het er op neer komt toch niet meer zn 'grote jonge' is, en dat je moeder er nogal laks in stond. En nu zeg je dat ze de winkelier zo aardig vinden?! Sorry maar daar kan ik heb mn hoofd niet bij.
Anoniem schreef:Vanavond komt die zadelpasser terug met dat zadel en moet ik er (helaas) weer mee rijden. Hij heeft het opgevuld. We doen alsof het goed ligt, we weten dat dit niet het geval zal zijn. Dus zodra die man weg is trekken we het zadel er gelijk weer vanaf. En ruilen we het elders in. Hetzij bij A3, hetzij bij Country Mill.
FatCat schreef:Anoniem schreef:Vanavond komt die zadelpasser terug met dat zadel en moet ik er (helaas) weer mee rijden. Hij heeft het opgevuld. We doen alsof het goedligt, we weten dat dit niet het geval zal zijn.
Euh - waarom?
Jolynne schreef:En waarom zou dit op deze manier moeten gebeuren? Zij hebben het zadel nog altijd gekocht en niet verkocht/ingeruild aan hem,
zij moeten dus totaal niets doen buiten het zadel terug aannemen. Want diegene mag het zadel gewoonweg niet houden.
scooby09 schreef:Maar zou natuurlijk ook kunnen dat hij zomaar wel past nu.
Anoniem schreef:Ja. Het is raar maar de waarheid. Mijn vader kan nu sowieso niets betekenen hiervoor aangezien hij in het ziekenhuis ligt.
Vanavond komt die zadelpasser terug met dat zadel en moet ik er (helaas) weer mee rijden. Hij heeft het opgevuld. We doen alsof het goedligt, we weten dat dit niet het geval zal zijn. Dus zodra die man weg is trekken we het zadel er gelijk weer vanaf. En ruilen we het elders in. Hetzij bij A3, hetzij bij Country Mill.
Mijn ouders zijn zo veranderlijk als het weer. Dat is heel vervelend aangezien ik soms dus echt niet weet waar ik aan toe ben met ze.
Mara2000 schreef:Vaag verhaal...geloof er steeds minder van.
genja schreef:Of je zorgt dat er vanavond een deskundig iemand bij is (volgens jou hebben er diverse deskundige na Gekeken de laatste tijd ) en die gaat met de verkoper in discussie en wijst aan waar het niet past. Je gaat bij een niet passend zadel toch niet doem dat het wel past? Vreemd