Mijn stoere meid met mijn droomhoofdstel. Er zijn drie prototypen aan vooraf gegaan en nu heb ik hem dan toch eindelijk 'echt' laten maken. Door Masja van LuckyLeather. En hij is zo gaaf!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mariett schreef:[ Afbeelding ]
![]()
Mijn stoere meid met mijn droomhoofdstel. Er zijn drie prototypen aan vooraf gegaan en nu heb ik hem dan toch eindelijk 'echt' laten maken. Door Masja van LuckyLeather. En hij is zo gaaf!
Nielojram schreef:[ [url=m/NctOz7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eindelijk compleet.
Mijn übergeile stübben hoofdstel, met dublin-frontriem, hoge aansnoer neusriem.
(teugels horen bij mijn andere stübben hoofdstel, ook Dublin,hoge neusriem, stübben-fetish qua hoofdstellen)
LisaaSophie schreef:Even een vraagje hier! Ik ben opzoek naar een hoofdstel met een hoge, smalle neusriem met lak. Kiest zonder sperriem, maar ik dan die er natuurlijk af laten halen. Liefst met een anatomisch kopstuk. Iemand enig idee? Kan zelf echt niets vinden...
Cabelz schreef:Ik weet niet wat je budget is? Maar ik heb deze in het bruin van Equipe. Is wel met sperriem maar voldoet voor de rest aan je eisen. Ik had m op Equitana gekocht voor €179 excl. teugels, dus is wel een prijzig hoofdstel, maar is wel echt top kwaliteit!
[ [url=m/FJDuZ9.jpg]Afbeelding[/url] ]
LisaaSophie schreef:Even een vraagje hier! Ik ben opzoek naar een hoofdstel met een hoge, smalle neusriem met lak. Kiest zonder sperriem, maar ik dan die er natuurlijk af laten halen. Liefst met een anatomisch kopstuk. Iemand enig idee? Kan zelf echt niets vinden...
Catoohh schreef:LisaaSophie schreef:Even een vraagje hier! Ik ben opzoek naar een hoofdstel met een hoge, smalle neusriem met lak. Kiest zonder sperriem, maar ik dan die er natuurlijk af laten halen. Liefst met een anatomisch kopstuk. Iemand enig idee? Kan zelf echt niets vinden...
Misschien kun je een bericht plaatsen in dit topic: [HAR] Anatomische hoofdstellen (o.a. Rambo Micklem)
misschien dat daar iemand iets weet voor je