Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quibje schreef:zo, hier dan de foto van de 'gepimpte' arizona
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
misschien vind niet iedereen het mooi maar het zit heerlijk
ff vraagje nog, voor deze dame is de fork net te groot, zou ik dat kunnen oplossen met andere inlages of beter een extra fork bij bestellen en wisselen afhankelijk met welk paard ik rij?
M_hartje_M schreef:Ik ging vandaag rijden met mijn barefoot...
Ik stapte aan de ene kant op en viel er aan de andere kant vanaf![]()
geen idee hoe ik dit voor elkaar heb gekregen maar het mooie is is dat dit niet de eerste keer is dat dit me overkomt![]()
Heeft natuurlijk helemaal niks met het zadel te maken, vond het gewoon grappig om het jullie even te vertellen
Swift schreef:Naar wat ik begrijp is het tegenwoordig best lastig om een boomzadel te verkopen, in je advertentie staat dat het zadel niet op je paard past dus dan heb je er niks meer aan toch? Als de ruil gelijkwaardig is zou ik het wel doen, ook omdat een boomlooszadel naar mijn idee beter te verkopen is dan een boomzadel.
pmarena schreef:Hoe gaat het verder met je?
Marcella schreef:pmarena schreef:Hoe gaat het verder met je?
Zoals mijn werkgever zeg dat is niet van belang zolang je werk maar doe. Maar als je dus werkt met pijnstillers is het niet zo goed lijk mij.![]()
Heb gisteren voor 10 dagen diclofenac gekregen.
Ben wel benieuwd hoe hij zou lopen als ik gewoon geen pijn zou hebben zeer waarschijnlijk nog beter.
Maritje1991 schreef:dierfysio schreef:Vraagprijs pad 80euro, schaap overtrek 30euro.beide zgan.
Ik heb denk wel interesse in je schaap. Glijd je dan minder in het zadel?