Het is een set met heel wat toebehoren, en vind opsturen dan een beetje eng Veel te bang dat de doos scheurt of iets. En mijn vriend en ik touren op zondag wel vaker een paar honderd kilometer in de ronde. Hebben we eens een doel om heen te rijden, haha!
Zo nu is me zadel compleet met ook barefoot beugelriemen.
Van
Geplaatst: 01-06-13 12:32
trekker true talent ik wil er overigens nog fenders aan maar nog geen naar mijn smaak gevonden
en het waarom, omdat er tot nu toe simpelweg niks anders op mijn pony past, ik wou eigenlijk helemaal geen boomloos maar heb niet het geld om iets op maat te laten maken maar moet zeggen na alleen ervaring te hebben met barefoot's en soortgelijke zadels heeft de trekker mij echt positief verrast.
turtlelito
Geplaatst: 01-06-13 17:13
_Liz89_: Die van mij is een quarter, maar dat zien de meeste mensen er niet aan af.... Die heeft ook twee gezichten: onder het zadel en onder het werk heel braaf, maar in de paddock/stal of tijdens het verzorgen kan ie echt sjacherijnig zijn!
Ja precies! Ik heb ze zonder beugelriemen gekocht, dus deze zijn voor `nood`. Maar ben op zoek naar fendera, want dit kan niet haha!
FD_horses
Geplaatst: 01-06-13 22:01
, zadel licht normaal op een haflinger, heb meerde boomloze zadels gehad, zo als de ' namaak' Barefoot London en Chayenne. Zal even een foto zoeken waar die op mijn haflinger ligt.