Ervaringen Harry Horse Flextrainer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Herman97

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 20:54

DianneMaritP schreef:
Na een hele tijd stilte kom ik ook nog even aanzetten :')

Op het moment rijd ik een Friese merrie van 1,67 met vrij grove benen en sokken.
Zij heeft bij de voorbenen ietwat een Franse stand waardoor ze soms tijdens het rijden met de benen tegen elkaar aan strijkt. Heb al peesbeschermers maat L gepast, maar deze pasten niet.

Zouden flextrainers misschien helpen zodat ze zichzelf niet open loopt met de ijzers, en zo ja, in welke maat zouden jullie aanraden?

Ik zou eens op de site van EMS paardensport kijken. Daar kun je voor hetzelfde dat flextrainers bijna kosten beschermers op maat laten maken. Ik heb een set voor mijn kruising Fries en ze bevallen erg goed. Sluiten mooi aan, geen zand er tussen en bestendig tegen een onderweg tegenkomende waterbak, vijver of de zee natuurlijk.

Gimmick11

Re: Ervaringen Harry Horse Flextrainer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 10:27

Ik heb nu de air versie besteld, ben benieuwd!

DianneMaritP

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:33

Herman97 schreef:
Ik zou eens op de site van EMS paardensport kijken. Daar kun je voor hetzelfde dat flextrainers bijna kosten beschermers op maat laten maken. Ik heb een set voor mijn kruising Fries en ze bevallen erg goed. Sluiten mooi aan, geen zand er tussen en bestendig tegen een onderweg tegenkomende waterbak, vijver of de zee natuurlijk.

Super, dank je wel! Zal de site eens bekijken, op maat gemaakt is natuurlijk nog beter.

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:46

waar is de air versie te verkrijgen

Gimmick11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:54

Agradi

Herman97

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 15:01

DianneMaritP schreef:
Herman97 schreef:

Super, dank je wel! Zal de site eens bekijken, op maat gemaakt is natuurlijk nog beter.

En ... vind je het wat ??? Kan evt wel een foto sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 15:02

Het is een oud topic maar vrij recent nog in gereageerd dus doe ik het ook maar. Ik wil graag gele flextrainers kopen voor een grote D/kleine E pony. Ik zit er zelf over na te denken om maat M te kopen, L lijkt mij absoluut te groot en S te klein. Nu lees ik hier wel dat ook mensen met een paard maat M nemen en twijfel ik of maat M dan niet te groot is? Pony is een tinker x KWPN en heeft grover beenwerk dan een KWPN merrie van 1.70 die hier op stal staat.

Ik gebruik soms maat Full peesbeschermers maar deze zijn eigenlijk wat te hoog voor haar. Wat denken jullie, zou maat M passen?

Herman97

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 15:32

Ik denk dat een M past .... gezien je duidelijke omschrijving van je pony. S is echt voor de c pony ongeveer denk ik.

Gimmick11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 16:06

Mijn grote c pony heeft een s voor en m achter. Qua lengte goed, maar veel te wijd. Maar ja, beter te wijd dan te krap.

janiekhm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 16:25

Ik vind ze wel fijn voor mn pony's maar ik gebruik ze liever niet. Ik gebruik liever de wat stevigere 3 in 1 beschermers of gewoon peeskappen. Ook bandages vind ik heel fijn werken

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 20:07

Ik heb voor een grote D pony en een grote E pony S voor en M achter, maar M voor zou evt ook wel kunnen, L achter wordt wel erg groot...

Voor mijn paard van 1.63 heb ik M voor en L achter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 20:21

Toch voor de S gegaan. Wilde graag M omdat waar ik het wilde kopen ze alleen M op voorraad hadden (Kleuren als geel, blauw, rood, groen etc gaan overal uit de collecties... EJ heeft ze in de sale en Divoza heeft ze al niet meer. :() dus hoopte dat M goed zou zitten. Zat op zich prima maar S hield net even wat meer ruimte boven over. Gevraagd of ze S hadden en die bleken ze gelukkig toch nog wel te hebben. Heb me rot gezocht naar die krengen maar nu toch kunnen kopen, en dat voor maar 25 euro. Helemaal blij, nu alleen nog de QHP Puff Pad erbij en het gele setje is compleet.

brittien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 09:30

Zijn er nog mensen die meer ervaringen hebben?

(mensen met de holografische willen die misschien een foto sturen? :D)

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 11:58

Ik vind ze nog steeds erg prettig in gebruik, maar met dit weer gebruik ik ze niet, echt veelste warm dan

brittien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 09:59

SharonIndezz schreef:
Ik vind ze nog steeds erg prettig in gebruik, maar met dit weer gebruik ik ze niet, echt veelste warm dan

Jaa dat dacht ik ook al met dat bont!

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 21:54

Heeft er iemand deze beschermers toevallig in het blauw? En daar een foto van? :)
Ik twijfel namelijk heel erg tussen blauw of zwart.. Mijn paard is bruin met zwarte benen, dus verder geen wit op de benen.

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 14:42

Niemand? :)

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 11:06

Jooliieen schreef:
Heeft er iemand deze beschermers toevallig in het blauw? En daar een foto van? :)
Ik twijfel namelijk heel erg tussen blauw of zwart.. Mijn paard is bruin met zwarte benen, dus verder geen wit op de benen.

Ik heb ze maar zo snel geen foto.
ook een bruin paard met zwarte benen en staan erg mooi!
Maar dan rij ik wel in blauwe set.