Remember schreef:Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die op hetzelfde paard kussens met en zonder stitchline hebben geprobeerd en wat het verschil was?
Ik heb alles geprobeerd, dit dus ook
 Op meerdere paarden.
 Op meerdere paarden.Effect hangt een beetje af van het type paard, met name rondgeribt of ovaalgeribt maakt verschil uit.
Overall kun je stellen dat een kussen zonder stitchline lager aansluit, daardoor meer 'push' van onderaf geeft en daardoor kan de schoft iets meer vrij komen. Let wel op dat het zadel niet te ver achterover komt te liggen.

Geplaatst: 09-09-13 06:21
               Geplaatst: 09-09-13 06:21				         

, al denk ik niet dat elk paard hetzelfde reageert op elk zadel, net zoals dat het negatieve punt niet bij elk paard op exact hetzelfde plekje zitten. Daarom vraag ik me ook af hoe wow 'gemiddeld' scoort op dat gebied zeg maar.
, al denk ik niet dat elk paard hetzelfde reageert op elk zadel, net zoals dat het negatieve punt niet bij elk paard op exact hetzelfde plekje zitten. Daarom vraag ik me ook af hoe wow 'gemiddeld' scoort op dat gebied zeg maar. 

Is beweegbaar, dus gaat een beetje in een hoek staan en zo lijkt het alsof ik mijn tenen afsteek, maar dat is niet zo gelukkig
 Is beweegbaar, dus gaat een beetje in een hoek staan en zo lijkt het alsof ik mijn tenen afsteek, maar dat is niet zo gelukkig