EngeltjeS schreef:Sjoerd, ik weet wel wat jij kan gaan maken/ontwerpen!
een dekenverlenger, die op de "luxere" dekens past!
Zie hier mijn "presentatie"
[ Afbeelding ]
Dat is wel te realiseren,
Ik zie dat er een andere bokker er al een tekening van heeft gemaakt.
Je mag er patent op aanvragen hoor
Ben alleen bang dat het patent duurder is dan dat je er ooit mee zult verdienen

amykimmie schreef:Wat ik nog meer mis: paarse dekens!!!
Aan het einde van de maand krijg ik hele mooie paarse fleecedekens.
Maar ik denk dat jij winterdekens bedoelt ?
Priscilla__ schreef:Een losse rondgenaaide zwarte neusriem (brede) zwart onderlegd met kleine steentjes op de randen. Snap je wat ik bedoel?
[ Afbeelding ]
Zoals deze alleen dan de neusriem, of evt. een heel hoofdstel maar dan beter betaalbaar.. (en dan 't liefst ook nog rondgenaaid)
Mooi hoofdstel!
Ik heb wel extra brede rondgenaaide neusriemen, ik ga even informeren of hier steentjes op zouden kunnen.
BlizzardBoy schreef:
Is inderdaad een mooie deken

Ik zie dat hij van eskardon is, moet ik even nakijken of ik zomaar iets soortgelijks mag maken.
Killed schreef:wat ik mis zijn dekens die op men tinker passen,
zoals een vliegenrij deken: heb er een maar 195 is veel telang natuurlijk maar bij kleinere maten staat het 20 cm open aan de borstkast.
mn tink is slechts 1m 50
oja en goedkope verzendkosten naar belgie, die hoge verzendkosten houden me vaak tegen om toch iets te bestellen
Daarvoor zijn de deken verlengers, maar die zijn er dan weer niet voor vliegendekens..
Gratis verzenden naar Belgie, goedkoper kan niet

Evelli schreef:b485 schreef:Ik zoek: Een halster voor een welsh A (shet is vaak veel te groot) die op de neus open kan (handig voor het mennen) in blauw en groen, maar niet met die hele grote ijzeren ringen.
Hetzelfde type in zwart leer zijn ook welkom.
Als het goed is, heeft Peerke die al in het assortimentvriendin van me heeft ze bij hem vandaan. In het leer.
klik
In het leer heb ik ze inderdaad

Gewone nylon, zou ik even voor moeten kijken..
Maar die zijn er vast wel ergens
)
(werkelijk alles paars) Ben zelf alles aan het afneuzen voor wanneer ik een eigen paardje heb!