mexicaans hoofdstel in lak Horsea

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 09:25

williejanne schreef:
volgens mij hoorde ik daar een half jaar terug premiera al over en die hun bestelling is al onderweg en heeft ook een lage neusriem met een bling frontriem net als de athena erop besteld. Hoofdstel is dus waarschijnlijk met 2 a 3 weken al in de webschop verkrijgbaar in zwart, zwart-wit, bruin, bruin-wit en in lak versie en volgens mij ook cognac maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Rondgenaaid met gespen achter de oren.

Zij zijn er inderdaad al langer mee bezig en krijgen het idd snel binnen.....

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 09:31

Dat staat hier toch los van dit is een topic over Horsea :D

En helaas gaan ze weer niet voor tobacco zo te lezen :(

Horsea_nl

Re: mexicaans hoofdstel in lak Horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 10:54

ik snap ook niet wat ik hiermee te maken heb? zoals je in het topic al kunt lezen ben ik er al een tijdje mee bezig.

ik hoop in ongeveer 1 maand de hoofdstellen binnnen te krijgen. ook met gespen achter de oren

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 11:37

Ik mag dat toch gewoon vermelden. Het is harnachement, en dacht misschien handig om te weten. Want jullie hebben veel hetzelfde wat premiera ook heeft. En het valt mij op dat het steeds gelijk na premiera komt.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:15

zoals je ziet ben ik er al even mee bezig.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:19

Dat kan toch? Br heeft toch ook dezelfde beschermers als eskadron?

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:07

williejanne schreef:
Ik mag dat toch gewoon vermelden. Het is harnachement, en dacht misschien handig om te weten. Want jullie hebben veel hetzelfde wat premiera ook heeft. En het valt mij op dat het steeds gelijk na premiera komt.

Ga jij ook klagen als Kieffer of Dobert met zo'n hoofdstel op de markt komt.
Erg jammer hoor, dat je dit nu zo moet doen!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:16

Concurentie is nooit verkeerd houd de markt gezond :D

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:20

ja maar iemand er van beschuldigen een concurrent na te doen is niet zo netjes.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:24

Ik bedoelde ook meer dat mensen zich niet zo druk moeten maken dat er iets zelfde word gemaakt enkel goed voor de concurrentie.

Verder heeft een bedrijf/fabrikant geen recht om te roepen dat ze eerst waren met iets tenzei ze patent aanvragen. Je kan niet in iemand hoofd kijken wie weet hoelang hier al over nagedacht is.

RM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:34

@Willejanne Je zegt zelf dat Primiera er al een half jaar mee bezig is?? En dat ze wss nu AL (?!) geleverd kunnen worden? Kun je na gaan hoelang dit duurt terwijl Horsea er Miss 2 mnd mee bezig is? Sorry hoor maar ik vind je uitspraken een beetje raar, je kunt niet eens iets met zekerheid zeggen? Zeg het dan ook niet :) zoiets heb ik van Primiera nog niet op de markt gezien, dus je kan niet zeggen dat het gelijk na Primiera komt. Je snapt zelf hoop ik ook wel dat er eerst een proefmodel van moet komen voordat het in productie gaat..

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:39

jasz schreef:

Helaas is dat heel vaak gezegd van horsea haar kant af dat Premiera hun nadoen en vandaar ook de reacties van Renee en Williejanne heel begrijpelijk zijn ;) maar zal voor de rest ook niet over hebben.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:42

Nou niets ergs aan toch, overal in de paarden (spullen) word na gedaan wat werkt en verkoopt. De lak neusriem is ook niet door 1 van deze 2 verzonnen word ook gewoon nagedaan. Voor ons niet erg hoe meer keuze hoe beter :D

RM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:42

Nicole schreef:
jasz schreef:

Helaas is dat heel vaak gezegd van horsea haar kant af dat Premiera hun nadoen en vandaar ook de reacties van Renee en Williejanne heel begrijpelijk zijn ;) maar zal voor de rest ook niet over hebben.

Nicole, ik denk dat jou bericht al helemaal off-topic is dus heb het er voor de rest inderdaad maar niet over :)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:47

Niks off topic ik vermeld gewoon iets, omdat er word gezegd dat beschuldigt word.. Beetje aangebrand reageren?

Plus er in topics waar er om Premiera gevraagd word ook mensen van horsea tussen komen om iets over dat Hoofdstel te zeggen, dus het mag gewoon ;)

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:57

Nicole, loopt jouw merk niet meer zo goed???? Jouw reputatie daalt zo heel erg flink!
Nicole, als je slim bent spendeer je je energie aan jouw merk! :)
Laatst bijgewerkt door Afwezig op 31-12-12 14:06, in het totaal 2 keer bewerkt

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:58

kunnen we hier nu over ophouden? je hebt het al proberen uit te vechten via PB Nicole. het is wat mij betreft nu klaar. ik bepaal zelf wat ik laat maken en wat ik verkoop in mijn webshop.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 14:11

Annekeee schreef:
Nicole, loopt jouw merk niet meer zo goed???? Jouw reputatie daalt zo heel erg flink!

Gelukkig maak ik me daar geen zorgen over..

En Lotte beetje sneu om te zeggen "vechten" ik heb je netjes bericht gestuurd..
Zelfde dat je zei dat je exclusief wil zijn en daarom duurdere prijzen had en nu in de zelfde prijzen handteerd..

Maar jullie springen zelf ook in topics van een ander die niet over horsea praten en dan mogen andere mensen dat niet doen? Er mag namelijk gerust gezegd worden dat er ook al 1 komt of is dat verboden? Maar ga verder niet over in topic hebben..

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 14:13

Nicole schreef:
Annekeee schreef:

Gelukkig maak ik me daar geen zorgen over..

En Lotte beetje sneu om te zeggen "vechten" ik heb je netjes bericht gestuurd..
Zelfde dat je zei dat je exclusief wil zijn en daarom duurdere prijzen had en nu in de zelfde prijzen handteerd..

Maar jullie springen zelf ook in topics van een ander die niet over horsea praten en dan mogen andere mensen dat niet doen? Er mag namelijk gerust gezegd worden dat er ook al 1 komt of is dat verboden? Maar ga verder niet over in topic hebben..

Dit wordt niet door mij gezegd hoor. Jij spreekt jezelf nu tegen. Jij reageert op het feit dat Lotte een soort gelijke hoofdstellen aan het produceren is.
Laatst bijgewerkt door Afwezig op 31-12-12 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 14:16

Ik ga verder deze discussie niet aan ;) ik weet zelf beter, en ze doet lekker waar ze zin in heeft dit mag ten slot van rekening maar andere mensen mogen hier wel iets van zeggen..

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 14:18

ik vind in ieder geval niet dat er dingen zijn nagemaakt. en het is logisch dat een goed idee door meerdere leveranciers gebruikt wordt, zolang er geen patent op een ontwerp is mag dat ook gewoon.

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 14:48

Annekeee schreef:

Dit is een zeeer flauwe opmerking die je nergens op baseert.... Ik heb getemd !!

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 15:25

Zullen we het hier leuk houden? :)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:04

Horsea_nl schreef:
kunnen we hier nu over ophouden? je hebt het al proberen uit te vechten via PB Nicole. het is wat mij betreft nu klaar. ik bepaal zelf wat ik laat maken en wat ik verkoop in mijn webshop.

Indd, lak is in de mode, gespen achter het hoofd (rondgenaaid eigenlijk ook), logisch dat alles op elkaar gaat lijken.
Kijk eens naar álle peeskappen op de markt, komt een met leer, komt iedereen met leer. Komt een met felle kleuren, komt iedereen met felle kleuren. Komt een met van die 'stoffe' dingen, komt iedereen ermee. Logisch toch :') Enige verschil is het logo vaak, dat was t dan.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:08

En de kwaliteit en service niet te vergeten. :=