WOW zadel,is het echt wow?Alle ins en outs! Deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 15:29

Nu in de WB kur op Indoor Brabant: Jenny Schreven... op een Wow. :D

MarChak

Re: WOW zadel,is het echt wow?Alle ins en outs! Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 15:39

Net het laatste stukje gezien van Jenny Schreven.
Valt me wel op dat de singelstoten zo lang zijn en loshangen, beetje zonde van het mooie plaatje.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 16:07

haha en Richard Davison rijdt er ook met een in diezelfde WB kur. :P

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 16:10

Needje, je bent me net voor :D

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 16:15

hahaha

Paperboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:01

snoeppaard; Dat is echt een onzin verhaal van wie dat dan ook verteld heeft. Arie is een paar weken terug nog bij mij geweest voor een check!
Arie is een super fitter, toen ik hem enkele weken geleden belde stond hij de volgende dag al bij mij op stal.
Mijn zadel ligt helemaal geweldig op mijn paard en problemen heb ik niet gehad.
Ik zou persoonlijk geen ander aan mijn zadel willen hebben.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:51

Deze "roddel" heb ik nu al meerdere keren gehoord. (Dat Arie er mee gaat stoppen)

annemik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 20:14

marjoke schreef:
Simpele vraag: Waar zitten de goede wow verdelers in België? :)

In belgië zijn er geloof ik maar 3 verdelers waarvan een in het waalse gedeelte denk ik. Ik ben zelf klant bij sibyl de jager.
En ik ben zeer tevreden over haar. Je kan veel met haar bespreken.
Dit is haar site http://www.equilotus.be/

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 20:45

Paperboy schreef:
snoeppaard; Dat is echt een onzin verhaal van wie dat dan ook verteld heeft. Arie is een paar weken terug nog bij mij geweest voor een check!
Arie is een super fitter, toen ik hem enkele weken geleden belde stond hij de volgende dag al bij mij op stal.
Mijn zadel ligt helemaal geweldig op mijn paard en problemen heb ik niet gehad.
Ik zou persoonlijk geen ander aan mijn zadel willen hebben.

Daar sluit ik mij helemaal bij aan..

Mij is op Equitana door Marjolein van Woenselaar ook verteld dat Arie er mee gestopt zou zijn..
Nou ik heb Arie gebeld en het is 1 grote leugen, hij is er helemaal niet mee gestopt..
Het enige wat in de toekomst gaat veranderen is dat hij meer in het buitenland zal gaan zitten vóór Wow..
Maar hij ook zeker in nederland nog actief zou zijn..

Arie neemt het deze mensen ook zeer kwalijk dat ze dat rond bazuinen op de Equitana en hier is het laatste woord ook nog niet over gezegd..
Sommige proberen op deze manier klanten in te pikken..

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 20:53

Het is marjolein van woensel en ik kan me echt niet voor stellen dat ze dit soort roddels verspreid op de equitana zowiezo zal ze niet zomaar iets vertellen wat niet waar is.

Hoe het zit met arie weet ik niet maar kan me gewoon niet voorstellen dat Marjolein dit doet :)

Snoeppaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 20:54

Ik heb dit gehoord van David Kempsel, althans, dit staat op het kaartje wat ik van hem gekregen heb.
Dus don't shoot the messenger.. Dit is wat ik te horen heb gekregen van deze man, die volgens mij de directeur is.
Als hij dit ook tegen zijn dealers verteld zullen die uit zijn mond liegen?

Maar, mij maakt het allemaal niet uit, er staan er genoeg op de lijst, ik denk dat het heel persoonlijk is bij wie je je zadel wil kopen. Ik ben nu met iemand in zee waar ik voldoende vertrouwen in heb :D

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 20:55

Seven schreef:
Het is marjolein van woensel en ik kan me echt niet voor stellen dat ze dit soort roddels verspreid op de equitana zowiezo zal ze niet zomaar iets vertellen wat niet waar is.

Hoe het zit met arie weet ik niet maar kan me gewoon niet voorstellen dat Marjolein dit doet :)

Nou zei is toch echt degene die dat tegen mij verteld heeft, waarom zou ik hierover liegen..?????

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 20:57

is ook heel persoonlijk snoeppaard ik heb dit dus bij marjolein van woensel gedaan en ben niets anders dan positief kan vor elk wissewasje bij dr terecht en heb dr nooit horen praten over andere fitters dus dat ze daar over heeft gepraat/roddeld kan ik me niet voorstellen.

Zal je zeker niet beschuldigen van liegen maar kan me t niet voorstellen maar dat betekend niet dat ze t niet gezegd heeft maar dan ga ik dr vanuit dat Marjolein dit ook door heeft gekregen, kan dr verder geen uitspraak over doen dan zou ik marjolein zelf moeten vragen :D

Paperboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:18

Het is gewoon jammer dat er mensen zijn die er waarschijnlijk baat bij hebben dit soort onzin rond te bazuinen! Ik moet zeggen dat ik Arie in november heb leren kennen toen ik de wow aanschafte en het een zeer prettig en fijn persoon vind in de omgang. Hij komt zeer kundig over en heeft enorm veel ervaring.
Ik ben inmiddels door de jaren echt wel wijzer geworden omtrent zadels en ben dus best kritisch, ik had en heb een zeer goed gevoel bij deze fitter. En het feit dat mijn zadel vanaf dag 1 gewoon super ligt ondanks dat mijn paard nog maar zeer arm bespierd was en kort onder het zadel vind ik dat dus van veel kundigheid tonen (en zeker geen standaard type). Het siert mensen niet om onzin verhalen rond te strooien over iemand en dat zegt dus ook meer over degene die dat rondbazuinen dan de persoon waarover het gaat.......

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:24

ik heb zelf hele andere ervaringen met Arie. of het allemaal waar is wat er word gezegd weet ik niet uiteraard,maar ik blijf heel tevreden over Marjolein,die me een stuk meer geholpen heeft.

paperboy,gelukkig ben jij wel tevreden. bij mij is een zadel met een te lang kussen aangemeten waardoor mijn pony last van haar rug kreeg,ook had ik kussens met tab terwijl ik zonder tab moest hebben,en daarbij komt ook nog dat ik een 2 maten te brede boom had,en na al die aanpassingen door Marjolein lag het weer super. dus ik ben er minder blij mee,met die kundigheid van Arie. gelukkig ieder zn ding. maar voor mij zeker geen kundig persoon.

ieder heeft zo zn eigen ervaringen,dat is duidelijk

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:37

Ik denk, Snoevie, dat je het zo goed zegt idd. Iedereen zal weer andere ervaringen hebben met de ene wow fitter of de andere. En iedereen heeft ook zo zijn voorkeur voor een bepaalde wow fitter.

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:39

Paperboy schreef:
Het is gewoon jammer dat er mensen zijn die er waarschijnlijk baat bij hebben dit soort onzin rond te bazuinen! Ik moet zeggen dat ik Arie in november heb leren kennen toen ik de wow aanschafte en het een zeer prettig en fijn persoon vind in de omgang. Hij komt zeer kundig over en heeft enorm veel ervaring.
Ik ben inmiddels door de jaren echt wel wijzer geworden omtrent zadels en ben dus best kritisch, ik had en heb een zeer goed gevoel bij deze fitter. En het feit dat mijn zadel vanaf dag 1 gewoon super ligt ondanks dat mijn paard nog maar zeer arm bespierd was en kort onder het zadel vind ik dat dus van veel kundigheid tonen (en zeker geen standaard type). Het siert mensen niet om onzin verhalen rond te strooien over iemand en dat zegt dus ook meer over degene die dat rondbazuinen dan de persoon waarover het gaat.......

Achja, over mijn fitter is ook niet iedereen tevreden blijkbaar, terwijl ik er alleen maar positieve ervaringen mee heb! Ook erg fijn in de omgang en hele fijne service na levering! En mijn zadel is nog steeds 'WOW' ....
Dusja... die ervaringen van anderen, het siert iemand inderdaad niet om dingen rond te bazuinen ..
Binnekort mijn 'check' maar eens gaan plannen, dat hoorde bij de service na aflevering. Evt. wat lucht aanpassen en misschien wel een andere headplate, maar denk het niet..

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:41

als je zelf tevreden bent is dat het belangrijkst. en ja er speelt een hele hoop bij WOW op het moment,dat weet ik wel..................maargoed,dat is niet ons pakkie an.

ik ben nog steeds in spanning aan het wachten op mijn zadel,al kan ik het voorlopig toch nog niet gebruiken

Paperboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:45

Snoevie; er zullen ongetwijfeld mensen zijn met goede en minder goede ervaringen, dat is met alles en iedereen. Op zich ook geen probleem.... je kunt het onmogelijk iedereen naar de zin maken!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:47

dat is waar. ik zal er ook verder over ophouden hoor.

abcheffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 00:21

Snoeppaard schreef:
Stagediver schreef:
Haha dat klinkt overtuigend, Ik heb contact gehad met arie de boer, en eigenlijk had ik al beslist inmijn hoofd, maar nu denk ik geen 1 MAAAAAAAR 2 Denk voor allebei mijn paardjes maar doen.

Ik heb op de Equitana begrepen, van de directeur van wow zelf, dat Arie Boer ermee gestopt is? Hij zou in ieder geval geen wow meer verkopen, ik weet niet of hij nog wat op voorraad heeft?
Ik kreeg de indruk dat ze niet erg positief over hem waren...

Aha, vandaar dat Arie is gevraagd om in Engeland en Ierland wow zadels voor wow te gaan verkopen. Slim bedrijf hoor, om iemand waar ze niet positief over zijn te vragen om hun product te gaan verkopen :)*

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 00:27

Heeft arie dat gezegd? Ik hoor heel andere dingen...en niet van marjolein trouwens voor wie dat denkt

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 01:07

Stagediver schreef:
Haha dat klinkt overtuigend, Ik heb contact gehad met arie de boer, en eigenlijk had ik al beslist inmijn hoofd, maar nu denk ik geen 1 MAAAAAAAR 2 Denk voor allebei mijn paardjes maar doen.

Ik heb op de Equitana begrepen, van de directeur van wow zelf, dat Arie Boer ermee gestopt is? Hij zou in ieder geval geen wow meer verkopen, ik weet niet of hij nog wat op voorraad heeft?
Ik kreeg de indruk dat ze niet erg positief over hem waren...

[/quote]

Aha, vandaar dat Arie is gevraagd om in Engeland en Ierland wow zadels voor wow te gaan verkopen. Slim bedrijf hoor, om iemand waar ze niet positief over zijn te vragen om hun product te gaan verkopen :)*[/quote]

:D ja mijn idee..zo slecht zal hij het dan niet doen..

Leanevb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 12:06

Ik heb mijn zadelk nu 5 weken en ik vind het nog steeds een super zadel! Ik vroeg me af wanneer jullie de eerste check lieten plaatsvinden? Het zadel is nu ingezakt, maar heb nog niet echt het gevoel dat ik anders in mijn zadel zit. Ook mijn paard doet niet anders onder het zadel, alleen loopt die wel soms te bokken als ik de galop hulp op de rechterhand aangeef. Daarentegen bokt hij niet op de linkerhand.

Ben benieuwd :D

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 12:10

weet je wat het is iedereen hoord wat en de een zegt dit de andere zegd dat, misschien niet zo taktvol van marjolein of wow om deze dingen te zeggen maar als ze dit door gekregen hebben.

Daarom zeg ik altijd aan elk verhaal zitten 2 kanten ga niet klakkeloos uit van wat 1 van de 2 zegt.

ik heb met marjolein over mn zadel gehad maak weer wat fotos over leg etc dan komen we op een dag dat ze weer komt nu is t nog niet nodig :D