Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marjoke schreef:Simpele vraag: Waar zitten de goede wow verdelers in België?
Paperboy schreef:snoeppaard; Dat is echt een onzin verhaal van wie dat dan ook verteld heeft. Arie is een paar weken terug nog bij mij geweest voor een check!
Arie is een super fitter, toen ik hem enkele weken geleden belde stond hij de volgende dag al bij mij op stal.
Mijn zadel ligt helemaal geweldig op mijn paard en problemen heb ik niet gehad.
Ik zou persoonlijk geen ander aan mijn zadel willen hebben.
Seven schreef:Het is marjolein van woensel en ik kan me echt niet voor stellen dat ze dit soort roddels verspreid op de equitana zowiezo zal ze niet zomaar iets vertellen wat niet waar is.
Hoe het zit met arie weet ik niet maar kan me gewoon niet voorstellen dat Marjolein dit doet
Paperboy schreef:Het is gewoon jammer dat er mensen zijn die er waarschijnlijk baat bij hebben dit soort onzin rond te bazuinen! Ik moet zeggen dat ik Arie in november heb leren kennen toen ik de wow aanschafte en het een zeer prettig en fijn persoon vind in de omgang. Hij komt zeer kundig over en heeft enorm veel ervaring.
Ik ben inmiddels door de jaren echt wel wijzer geworden omtrent zadels en ben dus best kritisch, ik had en heb een zeer goed gevoel bij deze fitter. En het feit dat mijn zadel vanaf dag 1 gewoon super ligt ondanks dat mijn paard nog maar zeer arm bespierd was en kort onder het zadel vind ik dat dus van veel kundigheid tonen (en zeker geen standaard type). Het siert mensen niet om onzin verhalen rond te strooien over iemand en dat zegt dus ook meer over degene die dat rondbazuinen dan de persoon waarover het gaat.......
Snoeppaard schreef:Stagediver schreef:Haha dat klinkt overtuigend, Ik heb contact gehad met arie de boer, en eigenlijk had ik al beslist inmijn hoofd, maar nu denk ik geen 1 MAAAAAAAR 2 Denk voor allebei mijn paardjes maar doen.
Ik heb op de Equitana begrepen, van de directeur van wow zelf, dat Arie Boer ermee gestopt is? Hij zou in ieder geval geen wow meer verkopen, ik weet niet of hij nog wat op voorraad heeft?
Ik kreeg de indruk dat ze niet erg positief over hem waren...
Stagediver schreef:Haha dat klinkt overtuigend, Ik heb contact gehad met arie de boer, en eigenlijk had ik al beslist inmijn hoofd, maar nu denk ik geen 1 MAAAAAAAR 2 Denk voor allebei mijn paardjes maar doen.