Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pops schreef:Cryssie schreef:Ik wil graag jullie mening horen. Ik overweeg de hoofdstel te kopen, maar ik zie al dat verschillende mensen het hoofdstel in het echt hebben gezien.
Welke kleur past heel erg goed bij een zwart paard?
Ik heb de blauwe zelf, en de zwarte heeft een vriendin...
Is je paard echt zwartzwart of eerder bruinzwart?
Aan welk kleur had je zelf gedacht?
Ik dacht dat iemand hiet in het topic de blauwe neusriem op een zwarte had en die zei dat het héél stoer was... Dank dat dit enkele pagina's terug stond.
Cryssie schreef:Ik wil graag jullie mening horen. Ik overweeg de hoofdstel te kopen, maar ik zie al dat verschillende mensen het hoofdstel in het echt hebben gezien.
Welke kleur past heel erg goed bij een zwart paard?
Pops schreef:De cob valt groot schijnt het
De mijne heeft een cob'je en ik moest ook twee hoofdstellen voor een vriendin bestellen en bij haar ene is de cob zelf vrij groot en bij de andere merrie (die vaak ofwel net nog cob heeft of gewoon full) heeft ze ook een cob genomen en past het toch heel mooi
liekemel schreef:Heb ook van meerdere gehoord dat het riempje van de neusriem soms aan de andere kant zit ofzo??Kwaliteit is tot nu toe goed, alles past goed en is vrij soepel voor nieuw, krijg alleen het riempje van de sperriem niet helemaal door het extra ringtje heen..
liekemel schreef:Full valt opzich vrij groot, alleen de lengte van de neusriem valt dan weer iets tegen.
Kwa riempjes hou ik veel lengte over maar de neusriem had bij mijn paard iets langer door mogen lopen (bakstuk zit nu vrij dicht langs zn ogen, ligt net iets op die botjes (jukbeenderen??) daar ipv er ruim naast)
Heb ook van meerdere gehoord dat het riempje van de neusriem soms aan de andere kant zit ofzo??
Kwaliteit is tot nu toe goed, alles past goed en is vrij soepel voor nieuw, krijg alleen het riempje van de sperriem niet helemaal door het extra ringtje heen..