Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Jilly schreef:Leuk zo'n lage neusriem, dat had ik nog nooit gezien.
@ShadowFox: heb je al eens bij Kieffer gekeken? Ik heb een paar maanden geleden een Kieffer Olivia hoofdstel gekocht en die neusriem is erg zacht. Volgens mij moet de neusriem ook wel apart te vinden zijn.
dus ik koop nu gewoon een simpel bakstuk bij epplejeck voor 10 euro en dan een mooie neusriem erbij. Op de divoza site staat dat ze een kieffer neusriem hebben... heb hm alleen nog nooit zien liggen bij ze 
ShadowFax schreef:Jilly schreef:Leuk zo'n lage neusriem, dat had ik nog nooit gezien.
@ShadowFox: heb je al eens bij Kieffer gekeken? Ik heb een paar maanden geleden een Kieffer Olivia hoofdstel gekocht en die neusriem is erg zacht. Volgens mij moet de neusriem ook wel apart te vinden zijn.
Heb je een foto van de Olivia? Heb al vaker naar dat hoofdstel gekeken. Helaas nog nooit in het echt gezien. Maar om dus dat hele hoofdstel te kopen vind ik wat overbodig. De frontriem en keelriem kan ik er dan afsnijdendus ik koop nu gewoon een simpel bakstuk bij epplejeck voor 10 euro en dan een mooie neusriem erbij. Op de divoza site staat dat ze een kieffer neusriem hebben... heb hm alleen nog nooit zien liggen bij ze
Bleghhh en zou je de lengte en breedte van de neusriem willen meten? Zie dat ze bij divoza alleen maar full hebben :S

En jij weet wel hoe het eigenlijk gebruikt wordt. Uiteindelijk is de werking op die manier hetzelfde als die van een hoge neusriem en als dat betekent dat je geen tweede neusriem moet bijhalen voor een optoming waar je soms eens mee rijdt, dan is dat perfect normaal.