Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicolletje schreef:Ninx schreef:Kan er niks aan doen Sul, maar ik vind dat hele bitloze verhaal toch knap interessant.
Ben nu eens even aan het omkijken naar een bitloos hoofdstelletje.....
Al het zonder ook lukt, ben ik eigenlijk best happy....
Het is best de moeite waardik ben ook een 'ouwetje' en kende 25 jaar niks anders dan 'bit hoort gewoon' en ik reed na 15 jaar zo weg op mijn eigen paard zonder bit.
Sterker nog, hij heeft altijd geprobeerd bitten door te kauwen, altijd erg onrustig met bit in. Mijn eerste bit was een rubberen bit, nou die was zo door
Iets anders, ik heb zelf ook tanden als een paard (wie zegt dat nou over zichzelf) en mis dus in de onderkaak aan beiden kanten kiezen waar met wat fantasie een 'bit' in zou kunnen.
Ik heb nu een soort plastic beugel om alles na mijn slotjesbeugel op zijn plaats te houden tot aan de implantaten. Ik merk aan mezelf dat ik me zéér onprettig voel met 'iets in mijn mond', ik word er onrustig door en ga 'knarsebeugelen'.
Ik kan niet zeggen hoe het voor een paard zou moeten voelen, maar ik weet na al dat gedoe met mijn tanden wel dat iets in je mond, hoe klein ook, voelt als een enorm obstakel en dat pijn in je mond echt zeer doet.