Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lukasje schreef:Ik vind de kleur van het dekje prachtig maar vind de bies maar niks. Geef mij maar de uni kleuren.
De Damson bleef al onverwachts achter op stal en deze nu ook.

L_Ruiterhuis schreef:Ik heb vorige week de nieuwe dekjes binnen gekregen en was blij verrast met vooral de Essence Pine Green. In mijn herinnering was de sample een andere tint. En hoe ze nu zijn vind ik zo mooi.De Damson bleef al onverwachts achter op stal en deze nu ook.
![]()
Krijg alleen de kleuren moeilijk op de foto. Op de officiële foto’s vind ik de Pine wat richting Hunter Green gaan maar in echt juist niet. De Aspen Herringbone is trouwens ook op stal achter gebleven. En ik wilde nog wel gaan minderen qua dekjes![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Eline_S_S schreef:Is hier toevallig ook iemand die interesse heeft in mijn pink blush maat full (L?)? Ik wil graag de essence rosewood maar moet dan eerst van mijzelf de andere roze tint weg doen
romyvs schreef:Toevallig vandaag iemand van hier naar de Lemieux outlet van JRS geweest?
Wij hebben deze morgen op de planning staan, moet er alleen best een eind voor rijden.
Vandaar dat ik graag zou weten of het de moeite waard is en welke collecties ze hebben liggen.
Fritsfrats schreef:romyvs schreef:Toevallig vandaag iemand van hier naar de Lemieux outlet van JRS geweest?
Wij hebben deze morgen op de planning staan, moet er alleen best een eind voor rijden.
Vandaar dat ik graag zou weten of het de moeite waard is en welke collecties ze hebben liggen.
Ik ben er gister geweest. Het was heel druk maar ook heel veel spullen.
Ik vind het alleen lastig welke collecties het zijn.
Zelf wel goed geslaagd.
De kudos sports cooler voor 40euro
Kudos bamboo cooler voor 40euro
Hoofdstel Arika drop in het bruin, de hoofdstellen waren samples.
Bruin CC dekje voor 35euro
Fleece vest voor 35euro
Je kreeg een flyer met verschillende kleuren en bij welke collectie die hoort en hoeveel korting je dan kreeg.
Misschien heeft iemand anders op bokt deze flyer nog wel bewaard.
romyvs schreef:Bedankt voor je reactie.
Wij zijn inmiddels onderweg, zal proberen de flyer te bewaren zodat ik deze kan delen