Vandaag even meten of ik L of XL moet, voor heb ik M.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_tarja_ schreef:_tarja_ schreef:
Mijn dekjes schuiven dan wel niet, maar m'n zadel gleed wel snel opzij (zadel ligt gewoon goed, een ander zadel had stabieler kunnen liggen maar ik moet zelf een smal zadel hebben) en dan gingen m'n dekjes wel mee natuurlijk
Heb er een anti slip gelpad onder op advies van zadelpasser
[ [url=m/4N1Gi6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mag ik vragen welke anti slippad jij eronder hebt?
k_m schreef:Iemand nog tips tegen schuiven? Mijn zadel is nu pas weer aangemeten en toch schuiven mijn lemieux dekjes terug. Vandaag had ik de lusjes vast, singel stoten door de 2 aparte lusjes (voorste), en toch was het echt wel een stuk naar onder en achter geschoven..
michelle___ schreef:Vandaag de Musk aangeschaft, echt een super mooie kleur maar leek totaal niet op het plaatje online![]()
[ [url=m/vv4Tru.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alleen nog geen foto te paard, want die besloot vandaag schimmel te hebben.
michelle___ schreef:Vandaag de Musk aangeschaft, echt een super mooie kleur maar leek totaal niet op het plaatje online![]()
romyvs schreef:michelle___ schreef:Vandaag de Musk aangeschaft, echt een super mooie kleur maar leek totaal niet op het plaatje online![]()
Is dat de eskadron deken van de orchid Mauve serie erbij? En komt de kleur goed overeen?
Heb de springset van de orchid compleet en twijfel of het dressuur dekje van de orchid erbij te kopen.
Zou mooi zijn als hij bij de beschermers van eskadron past.