Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bielsje schreef:Maar Schleese heeft het diepste punt ook achter het midden toch? Of zag ik dat verkeerd?
Ik weet dat op mijn laatste stal, het diepste punt wat naar voren echt een no-go was. Daar zouden paarden van op de voorhand gaan lopen... Ik heb ook lichtelijk het idee dat het steeds wat verder naar achteren gaat? Als ik aan mijn laatste passessies denk tenminste.
xSCWx schreef:Dan rijst bij mij de vraag: wat zijn goede vrouwen zadels? Noem eens een merk, of waar je het zelf aan kan zien?
prugelpiet schreef:[ [url=m/pwpztC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xCVI92.jpg]Afbeelding[/url] ]
4 weken op gewacht. Is die te kortik kan op deze foto wellicht nog 1 gaatje aanslingelen, maar ik hou niet zo van strakke singels.
Ik twijfel of het de moeite is om nog een langer model te proberen, of dat dat toch ook teveel naar voren trekt. Of het toch bij de Mattes crescent te houden. Ik zou ook echt niet weten welk model ik nu nog kan proberen. Wellicht de kramer die op de blu wave lijkt, maar iets meer crescent vorm heeft? Alhoewel de Edix niet geweldig was.
prugelpiet schreef:Dit is de Passier Blu Wave in 75cm. Splinter nieuw, ik moest er 4 weken op wachten omdat die nog gemaakt moest worden![]()
Ik wil morgen even bellen of ik hem eventueel kan omruilen als ze een maatje groter op voorraad hebben, kijken of dat beter ligt. Mocht dat niet kunnen, mag deze waarschijnlijk wel weer weg ja
Marije_jiplover schreef:Volgens mij is de slimline van leer en de normale van katoen oid.
Bij de normale zie je het blokjespatroon van stof, bij de slimline weet ik zeker dat die van leer is, want die heb ik zelf.
_Jerry schreef:Mega interessant topic, lees al een tijdje mee. Het lijkt erop dat mijn paard uit zijn singel is gegroeid. Hij loopt er verder wel heel fijn mee. In het verleden wel eens een andere singel geprobeerd, (lederen anatomische singel) maar daar reageerde hij niet goed op: blokkeren op beenhulp, niet willen lopen. Paard heeft duidelijke mening over wat er op en aan zijn lijf komt![]()
Huidige singel is een simpele Wintec van 65 cm met elastische kern. Ik neig naar dezelfde en dan langer, maar twijfel over de gespen die nu verschillende hoogte hebben. De zadelmaker komt 14 september, die wil ik dan vragen om wat singels mee te nemen, dan kunnen we meteen wat proberen. Suggesties welke te proberen?
[ [url=m/Vi4Ys2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wTkL8E.jpg]Afbeelding[/url] ]