Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jenara schreef:Ik moet wel zeggen dat ik soms eens naar andere merken dekjes enzo kijk, omdat ES en PS toch wel heel prijzig zijn, maar vind geen enkel ander merk zo mooi ... dan maar wat meer sparen en wat minder dekjes :p
Ga in ieder geval niet meer zo'n hele set kopen, dan maar wat langer zoeken naar kleding/beschermers ... dan is het iets haalbaarder om een verzamelingetje te beginnen.
) maar bijpassende beschermers heb ik afgezworen, vaak vind ik de beschermers (en vooral bandages) toch te warm dus ik gebruik gewoon zwarte, past toch altijd bij mijn tuig dan
wel vind ik het leuk om bijpassende kleding te hebben, maar dan liever iets betaalbaarder dan ES of PS of in de aanbieding
Jenara schreef:Ik moet wel zeggen dat ik soms eens naar andere merken dekjes enzo kijk, omdat ES en PS toch wel heel prijzig zijn, maar vind geen enkel ander merk zo mooi ... dan maar wat meer sparen en wat minder dekjes :p
Ga in ieder geval niet meer zo'n hele set kopen, dan maar wat langer zoeken naar kleding/beschermers ... dan is het iets haalbaarder om een verzamelingetje te beginnen.

Wat denken jullie..
Mijn huidige situatie zit zo: ik ben freelancer in de sportwereld en dat staat momenteel stil. Daarnaast studeer ik af en krijg bij het bedrijf wel een vergoeding, maar ik twijfel een beetje of ik dan nu net zo makkelijk voor een dek besteed, of bewaar voor als dit wéér een verlenging krijgt en ik alweer opdrachten afgemeld zie worden.. Vandaar dat ik een beetje hardop twijfel..
Ik denk dat ik er vandaag nog maar even over na ga denken, en dan eens kijk wat het wordt..
Dankjewel voor dat stukje inzicht.
anoukwendy schreef:Ik weet ook niet hoe de situatie is in nederland en eventueel belgie maar ik hoorde hier vanmorgen dat Denemarken na de pasen weer rustig aan opgang gaat komen. Hier in Zweden is het niet zo streng lijkt het. Wij zijn nog volop aan het werk maar wij hebben niet echt contact met mensen.
Zolang het werk hier doorgaat voor ons maak ik me geen zorgen en als ik een dekje wil kopen doe ik dat
Jenara schreef:XiiaaooNaa schreef:Fijne van PS en ES; als je een dekje niet meer wil kan je er nog makkelijk €50+ voor krijgen. Het is niet zo dat het weggegooid geld is.
Zo had ik er eigenlijk nog niet over nagedacht ... zal het zo volgende keer aan mijn vriend uitleggen als ik weer een nieuw koop
Jenara schreef:XiiaaooNaa schreef:Fijne van PS en ES; als je een dekje niet meer wil kan je er nog makkelijk €50+ voor krijgen. Het is niet zo dat het weggegooid geld is.
Zo had ik er eigenlijk nog niet over nagedacht ... zal het zo volgende keer aan mijn vriend uitleggen als ik weer een nieuw koop