PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

anoukwendy

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 02:13

Het is ook niet zo dat ik alles binnen een jaar gekocht heb ofzo hoor, daar is jaaaaaren overheen gegaan. En er moet nu dus idd een heleboel weg. Maar er is moeilijk vanaf te komen helaas dus zal wel ff duren

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 06:19

Jenara schreef:
Ik moet wel zeggen dat ik soms eens naar andere merken dekjes enzo kijk, omdat ES en PS toch wel heel prijzig zijn, maar vind geen enkel ander merk zo mooi ... dan maar wat meer sparen en wat minder dekjes :p
Ga in ieder geval niet meer zo'n hele set kopen, dan maar wat langer zoeken naar kleding/beschermers ... dan is het iets haalbaarder om een verzamelingetje te beginnen.

Helemaal mee eens :j
Ik had vroeger ook tientallen dekjes. Nu nog “maar” 6. (Waarvan 1 anky, omdat ik daar een bijpassend vest bij heb en dan vind ik het zonde om het dekje weg te doen :P ) maar bijpassende beschermers heb ik afgezworen, vaak vind ik de beschermers (en vooral bandages) toch te warm dus ik gebruik gewoon zwarte, past toch altijd bij mijn tuig dan ;) wel vind ik het leuk om bijpassende kleding te hebben, maar dan liever iets betaalbaarder dan ES of PS of in de aanbieding :j

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 07:04

Jenara schreef:
Ik moet wel zeggen dat ik soms eens naar andere merken dekjes enzo kijk, omdat ES en PS toch wel heel prijzig zijn, maar vind geen enkel ander merk zo mooi ... dan maar wat meer sparen en wat minder dekjes :p
Ga in ieder geval niet meer zo'n hele set kopen, dan maar wat langer zoeken naar kleding/beschermers ... dan is het iets haalbaarder om een verzamelingetje te beginnen.

Dat heb ik ook! Ik heb nu een oranje Innopad van Eskadron en die vind ik dan wel weer helemaal te gek. Maar veel vind ik allemaal zo standaard tegenwoordig.. Zo "goedkoop" bijna, standaard stofje, vaste vorm.. Helemaal niet zo spannend meer allemaal.. :j

Ik denk dat ik wat goeie raad nodig heb. :o
Ik zit maar te dubben over die amazonite.. Ik vind hem écht heel erg gaaf en heb ook toevallig een shirt liggen dat erbij past. <3
Ik kan hem nu voor 68,00 overnemen, maar ik maak me zorgen om de huidige situatie en of ik dan wel mijn geld in ditsoort dingen moet stoppen.. :') Wat denken jullie.. :=

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 07:10

Hoe bedoel je huidige situatie? Met het virus dat je thuis zit? Weet natuurlijk niet wat voor sector je zit. Maar als je baan op de tocht staat is dat geld voor een dekje beter af op je spaarrekening

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 07:11

Jij bent de enige die daar antwoord op kan geven denk ik. Wij kunnen niet op je bankrekening kijken.
Dat werk wat ik doe gaat gewoon door, ik merk ook niet zoveel van dit hele gedoe behalve dan dat ik in de verkeerde tijd ontslag heb genomen. Maar als jouw werk stopt en je word ontslagen kan je het beter aan iets nuttigs aangeven

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 07:24

Inderdaad met het thuiszitten e.d. Romanoff. :j Mijn huidige situatie zit zo: ik ben freelancer in de sportwereld en dat staat momenteel stil. Daarnaast studeer ik af en krijg bij het bedrijf wel een vergoeding, maar ik twijfel een beetje of ik dan nu net zo makkelijk voor een dek besteed, of bewaar voor als dit wéér een verlenging krijgt en ik alweer opdrachten afgemeld zie worden.. Vandaar dat ik een beetje hardop twijfel.. O:)

Dat is ook weer zo AnoukWendy, is ook lastig om in te vullen voor een ander.:j Ik denk dat ik er vandaag nog maar even over na ga denken, en dan eens kijk wat het wordt.. :o Dankjewel voor dat stukje inzicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 07:35

Nou dat lijkt me niet moeilijk toch? Dit kan nog wel maanden duren die situatie.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 07:38

Ik zou het geld ook nog even bewaren en ik denk ook dat Amazonite de komende maanden ook nog wel te koop blijft. :)

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 08:25

De Amazonite is net nieuw, die kan je over een paar maanden ook nog wel kopen. Ik zou hier niet eens over hoeven twijfelen en lekker dat geld op m'n rekeningen houden :)

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 09:19

Ik volg de rest, even afwachten heel deze situatie.
Ik was eventjes geleden ook heel erg aan het twijfelen om die amazonite set over te kopen van bliksemflits, maar gezien de onzekerheid over voldoende werk de komende periode, heb ik dat ook maar even laten gaan.
Ondertussen heb ik wel bevestiging gekregen dat we zeker nog 2 maanden voldoende werk hebben,
dus mss komt er 1 dekje met korting binnenkort, maar zeker niets meer dan dat momenteel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 09:37

Zo zit ik met de merlot crystal, die is nu in de aanbieding maar ik weet ook niet hoe het met werk komt. Weet alleen ook niet hoe lang dat dekje er nog zal zijn...
Weet ook niet zo goed of ik die wel weer kan verkopen, bijvoorbeeld de Bordeaux die is heel populair en is altijd gelijk weg als die op marktplaats staat, maar de merlot zie ik niet vaak langskomen hier en ook niet op marktplaats

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 09:58

Ik weet ook niet hoe de situatie is in nederland en eventueel belgie maar ik hoorde hier vanmorgen dat Denemarken na de pasen weer rustig aan opgang gaat komen. Hier in Zweden is het niet zo streng lijkt het. Wij zijn nog volop aan het werk maar wij hebben niet echt contact met mensen.
Zolang het werk hier doorgaat voor ons maak ik me geen zorgen en als ik een dekje wil kopen doe ik dat :=

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:25

linda2008 schreef:
xsensibel schreef:
Voor de mensen die een shirt wilde bij de steelblue *\o/*
[ [url=m/IfrCe2.png]Afbeelding[/url] ]

Thanks! Ik heb hem besteld :D
Hopen dat het past en staat := (ik ben niet de slankste, sommige trainingsshirts tekenen te veel ;) :P )

Die moet dus terug voor een maatje groter :roll:

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:30

Ik twijfel over de Cranberry of Blueberry voor mijn IJslander. Hoor graag jullie mening :D

Afbeelding
ja, hij is hier te dik haha

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:30

Cranberry <3

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:39

Ik denk dat ik blueberry mooier vind op jouw paard

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:41

Ik ga ook voor blueberry.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 13:00

anoukwendy schreef:
Ik weet ook niet hoe de situatie is in nederland en eventueel belgie maar ik hoorde hier vanmorgen dat Denemarken na de pasen weer rustig aan opgang gaat komen. Hier in Zweden is het niet zo streng lijkt het. Wij zijn nog volop aan het werk maar wij hebben niet echt contact met mensen.
Zolang het werk hier doorgaat voor ons maak ik me geen zorgen en als ik een dekje wil kopen doe ik dat :=

Haha ik heb een vitaal beroep dus mijn werk + inkomen gaat gelukkig ook gewoon door! Daarom ook de Brick Orange gekocht, hoop dat hij deze week binnen komt :D

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 13:44

Over de amazonite voor 68 overnemen..zou dat niet doen. Met een goede korting heb je hem voor 68 nieuw en ik verwacht eigenlijk niet dat die binnen nu en 2 weken uitverkocht zal zijn als het ware.
Kan je denk ik gerust nog even over denken.

Merlot Cristal ... als het een goede korting is doen, anders ook wachten denk ik...

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 13:44

Fijne van PS en ES; als je een dekje niet meer wil kan je er nog makkelijk €50+ voor krijgen. Het is niet zo dat het weggegooid geld is.

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 14:00

XiiaaooNaa schreef:
Fijne van PS en ES; als je een dekje niet meer wil kan je er nog makkelijk €50+ voor krijgen. Het is niet zo dat het weggegooid geld is.

Zo had ik er eigenlijk nog niet over nagedacht ... zal het zo volgende keer aan mijn vriend uitleggen als ik weer een nieuw koop :')

Gimmick11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 14:21

Heeft iemand die code fira203 al gebruikt?
Hij pakt m nie bij mij....

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 14:29

Gimmick11 schreef:
Heeft iemand die code fira203 al gebruikt?
Hij pakt m nie bij mij....

Helaas niet geldig op PS of ES

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 14:32

Jenara schreef:
XiiaaooNaa schreef:

Zo had ik er eigenlijk nog niet over nagedacht ... zal het zo volgende keer aan mijn vriend uitleggen als ik weer een nieuw koop :')

Is wel zo, Ankie bv krijg je gebruikt echt niet meer dan € 25 meer voor

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 14:34

Jenara schreef:
XiiaaooNaa schreef:

Is precies mijn excuus ook :')