http://www.boomlooszadelbecidor.nl/a-27 ... protector/
Kan je schijnbaar in combinatie met gewone dekjes gebruiken. Leek me wel wat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Nou alsof de duvel er mee speelt krijg ik net bericht dat ik over een week of wat een proefmodel ontvang van dat nieuwste dressuurmodel
Alles in Nederland komt eerst bij mij binnen dus ja ik weet heel zeker dat hij er nog niet is
Bij de HTS hebben ze het 2e model RWC Dressage liggen. Daarvoor was er het eerste model, en de nieuwste is het derde model. Maar die moet vooralsnog eerst door de laatste test-fase voordat die te koop komt
pmarena schreef:Nou alsof de duvel er mee speelt krijg ik net bericht dat ik over een week of wat een proefmodel ontvang van dat nieuwste dressuurmodel
Alles in Nederland komt eerst bij mij binnen dus ja ik weet heel zeker dat hij er nog niet is
Bij de HTS hebben ze het 2e model RWC Dressage liggen. Daarvoor was er het eerste model, en de nieuwste is het derde model. Maar die moet vooralsnog eerst door de laatste test-fase voordat die te koop komt
little_birdy schreef:pmarena schreef:Nou alsof de duvel er mee speelt krijg ik net bericht dat ik over een week of wat een proefmodel ontvang van dat nieuwste dressuurmodel
ahh
die bedoel ik dan ja het 2e model.
Hoe is die ?
Het is een maat 1 maar met welke inch maat is dit vergelijkbaar.
en kun je in dat zadel met lange benen ?
Otti1977 schreef:Ik ben nog steeds erg blij met m'n Barrydale. Afgelopen weekend onderlinge wedstrijd gereden en was derde. Over een maand gaan we officieel starten. Ben erg benieuwd of ik reacties op m'n zadel krijg. Een heerlijk zadel om mee te dressuren en mee in het bos te rijden. Maar zelfs springen is mogelijk ermee. Heb hem nu een jaar. Nog steeds happy!
Zinook schreef:Zo, ik kom de Happy Valley weer even promoten hoor. De afgelopen 3 dagen mini-vakantie gehouden in Brabant en flink wat kilometers gemaakt. Ik geen spierpijn/billenpijn en Zinook ook nergens last van. Wat een heerlijk zadel! En ik krijg regelmatig complimenten van andere mederuiters over het zadel.
Even een fotootje plaatsen hoor. Zo trots op mijn paardje. Doet het echt zo goed de laatste tijd!
[ [url=m/spc2LE.jpg]Afbeelding[/url] ]
pmarena schreef:Zinook schreef:Zo, ik kom de Happy Valley weer even promoten hoor. De afgelopen 3 dagen mini-vakantie gehouden in Brabant en flink wat kilometers gemaakt. Ik geen spierpijn/billenpijn en Zinook ook nergens last van. Wat een heerlijk zadel! En ik krijg regelmatig complimenten van andere mederuiters over het zadel.
Even een fotootje plaatsen hoor. Zo trots op mijn paardje. Doet het echt zo goed de laatste tijd!
[ [url=m/spc2LE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw, wat een sportieve verschijning
En wat is je zadel heerlijk ingereden inmiddels!
Wat voor pad heb je er onder? En zou ik je berichtje en foto op Facebook mogen delen misschien?
Ik krijg zo veel vragen over de LM / HV van kilometervreters