Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Samantha89 schreef:Helaas heb ik maar 1 x kunnen rijden op mijn cheyenneafgelopen maandag liep m'n merrie niet goed, echt gewoon zwaar kreupel. Ik had al een vermoede dat het een peesblessure zou zijn. Ben vandaag met d'r naar de kliniek geweest voor een echo en inderdaad het is een blessure aan de oppervlakkige buiger. sowieso 3 maanden rust en over 8 weken moet ik terug. M'n dametje
en 't zit nog op een rot plek ook, een stuk onder de sprong en precies onder een band die daar loopt, daarom loopt ze dus ook kreupel, want op 't moment dat ze beweegt drukt die band op d'r pees.
Mayflower_ schreef:Mijn barefoot London schuift.Zou een pad met anti slip wat meer helpen? Tenminste dat werd mij aangeraden (Grandeur-pad).
Ik heb er al een grotere pommel in, ook al uitgebreid de 'veelgestelde vragen' gelezen op de Barefoot website.
Én ik mis regelmatig steun van de wrongen. Zijn er nog dikkere wrongen te verkrijgen?
Of zou een Lexington dan toch iets meer voor mij zijn?
Mayflower_ schreef:Ik heb nu een "barefoot'' pad, deze: http://www.hofstede-twekkelo.nl/index.p ... &Itemid=95
Deze raadde ze mij aan: http://www.hofstede-twekkelo.nl/index.p ... &Itemid=96
Dan met anti-slip
pmarena schreef:Even terugkomen op een oudere quote hoorVilar schreef:Ik heb de Easytrek al gezien en in m’n handen gehad. En ik moet zeggen, het is een puik zadel! Kwalitatief ziet het er super uit, heel degelijk, mooi soft leder ook. De pommel is flexibel, doch stevig, en dus niet slap, ook niet uitrekbaar zoals bijv. leer dat is.
Binnenkort ga ik ‘m passen en testen, ben erg benieuwd! Ben ook erg benieuwd naar het andere nieuwe flexibele zadel waar Per Mi Cavallo straks mee komt!
Had je deze inmiddels al getest eigenlijk? Ben altijd wel benieuwd naar nieuwe ontwikkelingen, blijft toch interessant
Cynthiaaapje schreef:Ik vind BF wel heel fijn, maar heb nu een Arizona maat 2 met dijwrongen seatsafer, maar krijg daar bij niet de steun die ik prettig vind.. Daar komt bij dat de maat 2 Arizona nogal lang is voor mijn merrie en ik pas met m'n maat 46 denk ik niet in een maat 1..
_Dribbel schreef:Ik zou inderdaad ook niet te moeilijk doen. Zonde van je geld/tijd!
Wat voor hoofdstel hebben jullie bij je BF arizona? En is er toevallig iemand die een combi hoofdstel gebruikt? (rijdt bitloos, maar momenteel in het bos nog met een bitje)
Ik kan gewoon echt niets vinden in de goede kleur. De kleur is al lastig te zien op foto's.
Ik wil eigenlijk de Bosal Bridle Oaklet van BF. Maar die gaat waarschijnlijk niet passen op mijn ponyhoofdje en vind hem ook wel erg duur.