wilma12 schreef:Lag jullie nieuwe zadel in het begin er ook zo hoog op? Zal nog wel zakken denk ik. Fysio is bij die van mij geweest. Ik mag morgen weer rijden. Bevalt tot nog toe goed!
Ja, dat had ik ook. Zakt snel in hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evy schreef:Hebbesje schreef:Mooi zadel!
Die zitting is voortaan standaard werd mij verteld. Opgeruwd buffelleer.
Mijne komt donderdag, ben heel benieuwd!
Hee, toch weer een custom zadel voor jou?
Je had jouw zadel toch verkocht vanwege de kwaliteit?![]()
Ik kreeg een melding dat door een storing in het systeem mijn bestelgegevens verloren waren gegaan.
Het scheen niet uit te maken voor de levertijd, dus ik hoop dat ik m'n zadel dan in week 50 zal ontvangen.
Talida schreef:Heeft er iemand een foto van een Coda met kleine wrongen? Heb nu op leenzadel maar volgens instructeur zou korter wellicht beter zijn in mijn geval. Dus had beloofd hem even een foto ervan door te sturen alleen zie ik net bij de Coda geen voorbeeld van een korte wrong
Goldie schreef:Fanny: Wat heb jij er voor beugelriemen aanzitten? Die zijn er mooi uit. En die beugels heb ik ook, zo blij meeWil stiekem een 2e paar, voor aan mijn springzadel
Hebbesje schreef:Jep!
Die andere had ik toen te leen en idd niet gekocht ivm de kwaliteit. Achteraf was het puur pech en een levering met mindere kwaliteit leer.
ondertussen wat zadel gehad en geprobeerd maar hij viel terug in bespiering, liep er niet lekker onder of ik reed me volledig open...
Nu hopelijk alle ellende voorbij en weer lekker aan de bak!