Heb iemand op mp bericht gestuurd over een micklem. Zijn/haar gebruikers naam is Lemieux.Zit diegene toevallig op bokt?
Ben ik de enige die zo zuinig is op haar dekjes dat ik na het zadel vetten altijd een donkere kleur pak?
Jonnekee schreef:Ik heb net de Sage besteld bij Divoza Waar vind je de nieuwe kleuren bij Divoza ? Ik kan ze zo niet vinden.
Moossie90 schreef:Ben ik de enige die zo zuinig is op haar dekjes dat ik na het zadel vetten altijd een donkere kleur pak?Nee ik ook, dan pak ik een oud dekje
Goldie schreef:Moossie90 schreef:Ben ik de enige die zo zuinig is op haar dekjes dat ik na het zadel vetten altijd een donkere kleur pak?Nee ik ook, dan pak ik een oud dekje Same Altijd een donkere of inderdaad een oude, vaak ook geen lemieux die ik dan pak
bliksemflits schreef:Same Altijd een donkere of inderdaad een oude, vaak ook geen lemieux die ik dan pak Goldie schreef:Nee ik ook, dan pak ik een oud dekje Gelukkig, man vroeg verbaasd vandaag, waarom niet die nieuwe eronder? Nou ik heb gevet, liefje
Dekje nummer 10 is onderweg. Hoog tijd dat mijn zadel klaar is, misschien stop ik dan met dekjes kopen. Terracotta weten te kopen in Engeland
StonedRomy schreef:Dekje nummer 10 is onderweg. Hoog tijd dat mijn zadel klaar is, misschien stop ik dan met dekjes kopen. Terracotta weten te kopen in Engeland foootoooo
Zodra het dekje binnen is maak ik een foto! Moet mijn gehele collectie nog eens op de foto gaan zetten ooit.
Ik gok french rose. Vind het zelf geen mooie kleur maar denk dat het op de meeste bruinen mooi zal staan: tenzij ze echt rood zijn.
xxxmh schreef:xxxmh schreef:https://www.divoza.com/nl/le-mieux-suede-vj21-zadeldekDus dit is de sage en de musk???Daar ga ik wel vanuit.
Dankjewel voor de reacties en foto’s! Mmm om eerlijk te zien vind ik hem feller overkomen op de “echte” foto’s dan voorgesteld.
xxxmh schreef:https://www.divoza.com/nl/le-mieux-suede-vj21-zadeldekDus dit is de sage en de musk?Ja klopt en als ik hem via de divoza app open staat er ook ineens de Azure bij...
Divoza heeft echt een prut platform... die app loopt altijd vast bij mij of bevat helemaal geen producten, website is traag en ze hebben de laatste tijd veel zonder foto. Shopt wel vervelend