PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 17:59

@KB01dit is inderdaad de Steel Blue

@Scarpati dat lijkt me ook echt een schitterende kleur!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 18:03

Leuk Linda!! Het werkt verslavend, wees gewaarschuwd! Verkoop jij die caps enzo eigenlijk nog?

Ruitergoed gaat als ik hun mail mag geloven de order zelf vanuit duitsland ophalen. Ben benieuwd hoelang het nog gaat duren, of eigenlijk gewoon benieuwd naar de dekjes :+

NaatenTaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 19:30

@meassie . Klopt wij zijn nu aan het onderzoeken of we zelf morgen de zending kunnen ophalen met onze vrachtwagen. De zending staat al 10 of 11 dagen vast in (redelijk dicht bij de grens ) Duitsland en upc geeft aan dat de vertragingen komen door de winterse omstandigheden. Snappen we wel, voor een paar dagen, maar we hebben vandaag wel 1 doos van de 25 mogen ontvangen. Daarbij heeft es 2 dagen dan ps later ook een grote hoeveelheid dozen , met dezelfde vervoerder, dezelfde weg en omstandigheden verstuurd naar ons die vandaag wel ontvangen zijn. Dus de vlieger weersomstandigheden gaat voor ons niet meer op.

Vandaar dat we upc een handje willen helpen door onze truck met chauffeur die kant op te sturen. (Iets met Jozef en de berg en een win win situatie voor beide kanten) Maar nu kan dat ook niet zegt upc want daar moet toestemming voor gegeven worden. Je merkt het al, een hoop bureaucratie maar we gaan niet zomaar klakkeloos mee in hetgeen upc ons mededeelt. We zijn hier enorm gefrustreerd over en hopen op begrip van onze klanten !

Fingers crossed dat upc morgen alles zelf hier aflevert of wij de kans krijgen het zelf op te halen!

In ieder geval .. iedere klant krijgt netjes zijn Ps order

Anoniem

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 20:01

Oke help.

Cranberry verkocht en ik wil een ruffle maar welke kleur.

Ik heb een schimmel en een bruine: Afbeelding
Afbeelding

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-21 20:03

Mooi appalin!

Vandaag toch wel een rondje gedaan, faros in plum <3
Afbeelding
Afbeelding

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 20:11

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 20:40

Robijntjah schreef:
Oke help.

Cranberry verkocht en ik wil een ruffle maar welke kleur.

Ik heb een schimmel en een bruine: [ [url=m/ijAKss.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KqFnK0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Crème de la crème!!

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:01

creme de la creme lijkt me prachtig op je donkerbruine, maar iets minder mooi op je witte.

Ik denk dat van de nieuwe collectie de light blue, sea of petrol met ruffle prachtig zal staan! <3
Of evt. de pink ruffle, ik zag die hierboven ergens op een bruin paard en dat stond ook prachtig!

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:30

@maessie: Ja ik weet t... ik heb mezelf beloofd, om nu "even" te stoppen met nieuwe aanschaffen... -O-
De caps en stijgbeugels verkoop ik niet meer. Wel heb ik nog een beetje voorraad hoor. Krijg nog wel eens verzoekjes. Ik ben nu volledig in Dierbaar-sieraad.nl.
Welk dekje heb jij besteld waar je op wacht?

@NaatenTaat: Wat een heerlijk gedoe weer zo voor jullie.

Thanks anoukwendy.

@Lindor92 oh ik vind het altijd zo moeilijk in te schatten met die kleuren. Is op foto soms heel anders dan in het echt.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:31

Jaa Crème de la crème, of donkerblauw?

Mijn crème is vandaag gearriveerd, ben ook zo benieuwd hoe gaaf ie gaat zijn onder m’n bruine tuig <3
Afbeelding

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:40

Robijtjah ik denk dat de purple ook wel heel erg gaaf gaat staan op beide! Ze kunnen beide véél kleurtjes hebben!

Lin dacht het al, zag het al niet meer voorbij komen. De sieraden zijn wel echt mooi! Hier oa nog een royal blue onderweg.

Die creme de la creme is ook wel echt een mooie kleur, is die nog ergens te krijgen?

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:42

Volgens mij is de crème inmiddels overal uitverkocht, ik kwam de set per toeval tegen in NL. Maar geloof dat er een Belgische shop was die hem nog op voorraad had, SF dresseren.

En de nieuwe collectie van PS heeft er eentje die er best wel op lijkt!

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:44

NaatenTaat schreef:
@meassie . Klopt wij zijn nu aan het onderzoeken of we zelf morgen de zending kunnen ophalen met onze vrachtwagen. De zending staat al 10 of 11 dagen vast in (redelijk dicht bij de grens ) Duitsland en upc geeft aan dat de vertragingen komen door de winterse omstandigheden. Snappen we wel, voor een paar dagen, maar we hebben vandaag wel 1 doos van de 25 mogen ontvangen. Daarbij heeft es 2 dagen dan ps later ook een grote hoeveelheid dozen , met dezelfde vervoerder, dezelfde weg en omstandigheden verstuurd naar ons die vandaag wel ontvangen zijn. Dus de vlieger weersomstandigheden gaat voor ons niet meer op.

Vandaar dat we upc een handje willen helpen door onze truck met chauffeur die kant op te sturen. (Iets met Jozef en de berg en een win win situatie voor beide kanten) Maar nu kan dat ook niet zegt upc want daar moet toestemming voor gegeven worden. Je merkt het al, een hoop bureaucratie maar we gaan niet zomaar klakkeloos mee in hetgeen upc ons mededeelt. We zijn hier enorm gefrustreerd over en hopen op begrip van onze klanten !

Fingers crossed dat upc morgen alles zelf hier aflevert of wij de kans krijgen het zelf op te halen!

In ieder geval .. iedere klant krijgt netjes zijn Ps order

Ik vind het super dat jullie de klant zo goed op de hoogte stellen en openheid geven van wat er speelt. Complimenten! _/-\o_

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:49

Krijgen jullie mails van Ruitergoed dat je kan pre-orderen? Ik lijk het steeds te missen...
Ben wel Vip, bijna elite.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 22:02

Ik heb idd ook geen mails gehad. Wel VIP eerste niveau.

Wat betreft kleding bij de Anthracite vraag ik me af hoe de anthracite zich verhoudt tov de grijze ruffle. Want dan zou die grijze baselayer er wellicht ook bij passen.
Ik heb er nu iig de zwarte baselayer bij.

Iemand trouwens enig idee of de kleur carbon van Kramer toevallig bij de Dark Sky past?
En is er ergens al een blauw shirt opgedoken dat bij de parisian blue past? :)

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 22:06

Ik heb gevraagd of dat kon.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 22:12

Ohh die cream zoek ik ook! Maar dan echt alleen het dekje.. Bandages doe ik dus niks mee. Iemand die hem nog kan vinden?

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 22:44

kimwilliam schreef:
hoe vallen de vesten van ES? en hoe is de stof / kwaliteit ?

Ik ben er juist helemaal weg van, veel geld (koop wel altijd met korting butt still) maar ik gebruik ze ook gewoon voor op het werk etc.
Niet alleen voor mn paardenleven dus.

Vind de jasjes super fijn zitten en ze zijn mooi.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 09:20

Hmm mijn bestelling bij HB wordt steeds geannuleerd :( en op mail reageren ze niet.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 09:25

Lindor92 schreef:
Hmm mijn bestelling bij HB wordt steeds geannuleerd :( en op mail reageren ze niet.

Dat is erg vervelend.. Ik weet dat ze het wel erg druk hebben op het moment.. Is bellen geen optie? Misschien gaat dat beter..

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 09:44

Lindor92 schreef:

Heel herkenbaar, echt drama die winkel. Ik heb ook een issue met ze en ik wacht ook nog op m'n terugbetaling. Al eerder slechte verhalen over ze gehoord maar ze hebben vaak goede aanbiedingen. Ik ga in ieder geval nooit meer iets bij ze bestellen. Communicatie en klantenservice is vreselijk beroerd |(

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 09:48

Klopt hoor. Onze zending (totaal andere goederen) staat ook vast in Duitsland.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 11:05

Heeft iemand hier creme de la creme op een schimmel toevallig?

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 18:24

Bordeaux op een vosje <3
Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 18:32

Ik heb vandaag met de antraciet gereden <3

Afbeelding