PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 21:56

Lottekuhh_x schreef:
bliksemflits schreef:
30% korting, dus "maar" €59 :D Die kon ik echt niet laten gaan!

Dat is een mooie deal :) gelukkig lijkt ie nu uitverkocht te zijn. Ik kreeg haast weer koop dwang en dat terwijl ik voorlopig geen dekjes meer zou kopen. "Gelukkig" zijn anderen me nu voor geweest :D vind de brick orange wel geef gaaf en lekker zomers. Word altijd blij van zulke kleurtjes :)

Ja was ook geen aangekondigde korting ofzo, denk gewoon dat hij eruit gaat bij hun :)
Oeh nu weg, dan ben ik toch wel blij dat ik hem besteld heb := Wou eigenlijk tot volgend salaris wachten maar vond dit wel een hele mooie deal! Een paar bijpassende kappen moet wel even wachten haha

Stal_Fiore

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 22:56

Waar is 30% korting

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 23:16

Bij ruitergoed. Ook op de merlot, ik wil zo graag!!!

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 10:59

Net met de Golden Olive gereden, maar ik twijfel of ik het nou echt mooi vind. Wat vinden jullie?
Afbeelding
Afbeelding

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 11:02

Ik vind het dekje erg mooi, zeker ook op een schimmel. Ik vind persoonlijk de kleur van het zadel wel wat afsteken met het dekje.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 11:04

Ja gaat mij inderdaad om de combi met m'n zadel, daar twijfel ik ook over... Vooral vanwege de lichte rand want de combi olive en cognac vind ik wel mooi!
M'n springzadel is ietsje donkerder, zal zo is kijken of hij daar mooi(er) bij staat

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 11:20

Vind het niet zo geslaagd in combi met je tuig

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 11:23

Hij staat beter onder m'n springzadel vind ik, maar ook niet 100% overtuigd...
Afbeelding

De Forest Green staat wel mooi vind ik!
Afbeelding

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 11:25

Forest green idd wel. Komt denk ik omdat die kleur zelf kan 'competen' met de intensheid van de kleur van je zadel en de Olive is natuurlijk zachter van kleur dus valt weg

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 11:37

Ik denk dat ik het vooral vind komen door de kleur van de rand in combi met de kleur van het zadel...

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 11:50

linda2008 schreef:
Ik denk dat ik het vooral vind komen door de kleur van de rand in combi met de kleur van het zadel...

Ja dat heb ik ook, die lichtbruine rand leek in m'n hoofd juist heel mooi maar de uitvoering is wat minden :')
Ik ga 'm weg doen :)

Zadel wordt met behandelen wel ietsje donkerder nog, hij is nu wel echt gloednieuw dus de kleur is al helemaal intens ja...

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 17:08

O Ik vind de combi eigenlijk juist wel heel mooi, wat zachter. Het tuig is al redelijk “fel” dus brengt het mooi in balans.
Acht smaak hè, gelukkig vind iedereen iets anders Mooi.

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 17:24

Bliksemflits ik vind hem eigenlijk juist ook heel erg gaaf met je zadel, en al helemaal met je schimmel!

Hier de bordeaux op de bonte dame. Moet zeggen dat ik zelf er heel erg van gecharmeerd ben <3 Weet iemand van jullie redelijk betaalbare beenbeschermers voor erbij? Afbeelding

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 17:35

Dat staat inderdaad heel mooi!!
Beenbeschermers zou ik niet meteen weten ...

Ik denk dat het al eens gevraagd is, maar kan het niet meteen terugvinden, zijn er mensen die een rijlegging hebben van PS? Ik heb zelf de Robyn broek, die ik geweldig vind, maar die is uiteraard nogal prijzig, dus zou willen kijken voor eens één van de leggings te proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 17:55

Kelszz_ schreef:
Bliksemflits ik vind hem eigenlijk juist ook heel erg gaaf met je zadel, en al helemaal met je schimmel!

Hier de bordeaux op de bonte dame. Moet zeggen dat ik zelf er heel erg van gecharmeerd ben <3 Weet iemand van jullie redelijk betaalbare beenbeschermers voor erbij? [ [url=m/MWM4Wd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zag bij de ej een dekje en een shirtje in een bordeaux kleur, weet niet of het precies dezelfde kleur is als es en of zij ook beenbeschermers erbij hebben maar daar zou je eens naar kunnen kijken want die hebben wel vaak complete setjes. Was van BR

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 18:18

Ik heb beschermers van Felix Bühler bij mijn bordeaux maar durf niet te zeggen of ze die nog hebben... De moeite waard om te checken want ze passen perfect, maar de beschermers had ik al voordat ik het dekje had
Afbeelding

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 18:50

Oh die foto’s met bordeaux <3

Ik vind het met dat cognac tuig ook niet zo eerlijk gezegd. Maar ik ben er sowieso niet heel weg van, het is moeilijk te combineren ook denk ik?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 18:53

anoukwendy schreef:

Ik vind het met dat cognac tuig ook niet zo eerlijk gezegd. Maar ik ben er sowieso niet heel weg van, het is moeilijk te combineren ook denk ik?

Begin er niet aan _O-
Nee heb er wel mooie dekjes bij maar niet van ES nog :) De Rosewood van Eskadron staat bijv echt prachtig bij cognac!

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 19:01

bliksemflits schreef:
Ik heb beschermers van Felix Bühler bij mijn bordeaux maar durf niet te zeggen of ze die nog hebben... De moeite waard om te checken want ze passen perfect, maar de beschermers had ik al voordat ik het dekje had
[img]m/LgxaUS.jpgmg]

Bedoel je dan deze? https://www.kramer.nl/Paard/Beenbescher ... 30551-P-BM

@sammie ik ga het eens uitpluizen. Wie niet waagt wie niet wint !

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 19:34

Kelszz_ schreef:
bliksemflits schreef:
[img]m/LgxaUS.jpgmg]

Bedoel je dan deze? https://www.kramer.nl/Paard/Beenbescher ... 30551-P-BM

@sammie ik ga het eens uitpluizen. Wie niet waagt wie niet wint !

Nee ik heb een ouder model, bij mij zit er een logo'tje op. Op de foto lijken deze donkerder dan de Bordeaux van ES denk ik

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 19:39

bliksemflits schreef:
anoukwendy schreef:

Begin er niet aan _O-
Nee heb er wel mooie dekjes bij maar niet van ES nog :) De Rosewood van Eskadron staat bijv echt prachtig bij cognac!

Ik vind eskadron de laatste jaren echt niks meer, heb nogsteeds zo’n 175 dekjes liggen maar alles is van 2004 tot 2014. Moeten er nogsteeds een stuk of 30/40 weg maar eskadron loopt nu niet echt goed meer.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 19:58

175 dekjes?! :wow:
*kruipt weer onder steen*

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 20:24

Eef_Bam schreef:
175 dekjes?! :wow:
*kruipt weer onder steen*

Jaa totaal ergens tussen de 200 en 250 denk ik? Een uit de hand gelopen hobby noem ik het maar. Heb er al een stuk of 50 verkocht

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 20:55

De Rosewood is ook mijn enige Eskadron dekje, verder is het ook niet helemaal mijn merk!
Is de Cotton die ik heb trouwens, dus gewoon simpel en staat geen logo op :)
Spoiler:
Afbeelding

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:59

Ik moet wel zeggen dat ik soms eens naar andere merken dekjes enzo kijk, omdat ES en PS toch wel heel prijzig zijn, maar vind geen enkel ander merk zo mooi ... dan maar wat meer sparen en wat minder dekjes :p
Ga in ieder geval niet meer zo'n hele set kopen, dan maar wat langer zoeken naar kleding/beschermers ... dan is het iets haalbaarder om een verzamelingetje te beginnen.