Pippaa schreef:Heb je die Bob Marshall weer verkocht Daphneeeeej? Daar heb je ook een tijd(je) fijn mee kunnen rijden tijd?
PmarenaDie afkorting zou ik nooit onthouden
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn bob marshall heb ik nog! Die gaat ook niet zomaar weer weg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pippaa schreef:Heb je die Bob Marshall weer verkocht Daphneeeeej? Daar heb je ook een tijd(je) fijn mee kunnen rijden tijd?
PmarenaDie afkorting zou ik nooit onthouden
![]()
![]()
![]()
![]()
DubbelDun schreef:@azmay: Ik heb op ebay deze gevonden, hij is 85 cm en nu nog redelijk goedkoop. Hij moet nog wel 5 dagen.
http://www.ebay.de/itm/Mattes-Western-M ... SwOyJX4Avw
Op de 'engelse' kant van ebay staan er wel van 90 cm, maar dan moet je met een converter gaan werken en heb je waarschijnlijk ook minder lengte nodig.
dianaw33 schreef:Ik had al een apart topic gemaakt maar zet m ook nog even hier. Je weet maar nooit... In het kader van bezint eer ge begint: weet iemand toevallig of je ergens Freeform testzadels kunt huren? Ik heb nu een Enduro, en zou er eigenlijk nog een DKR bij willen, maar vraag me af of dit wel lekker gaat liggen op mijn moeizame paard. Ik moet een zadel daarvoor echt meerdere dagen, liefst een week kunnen testen. Ik kan alleen maar een Nederlands verkooppunt vinden, en die doet niet aan testzadels, verder alleen Duitse adressen.
Kwetal schreef:dianaw33 schreef:Ik had al een apart topic gemaakt maar zet m ook nog even hier. Je weet maar nooit... In het kader van bezint eer ge begint: weet iemand toevallig of je ergens Freeform testzadels kunt huren? Ik heb nu een Enduro, en zou er eigenlijk nog een DKR bij willen, maar vraag me af of dit wel lekker gaat liggen op mijn moeizame paard. Ik moet een zadel daarvoor echt meerdere dagen, liefst een week kunnen testen. Ik kan alleen maar een Nederlands verkooppunt vinden, en die doet niet aan testzadels, verder alleen Duitse adressen.
Ik zou het niet weten? HelaasIk zag trouwens dat er een foutje staat op de website van Permicavallo - Freeform is niet de uitvinder van de Torsion zadels, dat is de meneer die Ghost maakt - Camillo Cavallin. Ze produceren ze wel, maar bedacht hebben ze ze niet.
Misschien zijn die Duitsers er niet vies van om een testzadel uit te lenen?
dianaw33 schreef:Geen idee, die hele site is al een tijd uit de lucht.
Ik heb inderdaad net Italie op zitten zoeken.
Kwetal schreef:dianaw33 schreef:Geen idee, die hele site is al een tijd uit de lucht.
Ik heb inderdaad net Italie op zitten zoeken.
Heb je ze gevonden? http://www.leselleitaliane.com (volgens mij)