Nies_ schreef:Klopt, dat hele bedrijf is een boevenbende, van begin tot eind.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Change3x schreef:Maar als 19,5 jarige kies je er toch zelf voor om daar te werken? Of heb ik het verkeerd begrepen.
Ik blijf er in ieder geval wel bestellen, scheelt veel geld en helaas heb ik geen geldboom.
Change3x schreef:Maar als 19,5 jarige kies je er toch zelf voor om daar te werken? Of heb ik het verkeerd begrepen.
Ik blijf er in ieder geval wel bestellen, scheelt veel geld en helaas heb ik geen geldboom.
NinaCharlie schreef:Change3x schreef:Maar als 19,5 jarige kies je er toch zelf voor om daar te werken? Of heb ik het verkeerd begrepen.
Goed, veel plezier met je luxe goederen die mede mogelijk zijn gemaakt door minderjarigen die ‘s nachts moeten werken, 7 dagen per week. Kinderen van 12 die 1 cent per minuut verdienen en volwassenen die volledig gehersenspoeld en gemanipuleerd in die sekte gezogen worden.
Odetje92 schreef:Mooie naïeve gedachte. Maargoed, hoe dan ook vind ik het ook de verantwoordelijkheid van de overheden er wat aan te doen en niet die van de consument. Als jij het prima vind dat mensen zo behandeld worden en er zo wat geld mee kan besparen moet je er lekker blijven kopen.Nogal off topic..
Maar denk je dit of weet je dat?
Het distributiecentrum zit gewoon in Nederland en mócht het nu zo zijn dat er arbeid technisch dingen niet kloppen, dan was dit zeker wel aangepakt na de media aandacht. Ik denk dat het hele verhaal nogal genuanceerder ligt dan sommigen denken
__denise schreef:Ik was vanmiddag bij Drunens Ruiterhuis en daar waren de luxury ook gigantisch duur. €65,- (zonder korting). Heb hem terug gelegd, omdat hij bij Horze zo goedkoop was... Ze wisten daar ook niet zo goed waarom hij daar zo goedkoop was (had het met een medewerker over welke kleur het werd, tot ik het prijskaartje zag).
Helaas nog geen tijd gehad om te bestellen en blijk nu dus te laat. Echt zonde![]()
![]()
Had bij Drunens de Plum gezien... Prachtige kleur, mooier dan op de foto. Twijfel alleen of m’n cognac laarzen er niet bij vloeken, was niet zo weg van de combi in de winkel.
Belker schreef:Ik heb er nu al 2 vokr nieuw liggen, al 5 maanden. Door verhuizing nog niet gebruikt. Voorlopig rij ik ook niet maar ik ben wel herl nieuwsgierig wat ik er van vind.
Wat balen Nouvel.
Hoeveel verschilt de caramel van kleur met de beige?
Belker schreef:Ik heb er nu al 2 vokr nieuw liggen, al 5 maanden. Door verhuizing nog niet gebruikt. Voorlopig rij ik ook niet maar ik ben wel herl nieuwsgierig wat ik er van vind.
Wat balen Nouvel.
Hoeveel verschilt de caramel van kleur met de beige?