Je mag ze weer gebruiken hoor, Facebook mag ook

(bereid je maar vast voor, als Rachel_x háár ghost ook heeft kun je je lol op, dan ga ik die minstens net zo vaak op de foto zetten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MaricoGraphy schreef:Ook ik heb nog een knagend vraagje. Kan je met de ghost quilty ook meedoen aan dressuurwedstrijden? Wil volgend jaar een B proef rijden puur om te zien waar ik mezelf nog kan verbeteren. Zal niet fanatiek wedstrijden rijden.
@hieboven.
Vraag eens aan teteltee? Zij doet aan pas consult en kan je dus ook modellen voorstellen
Maartje1990 schreef:Ik kom weer eens van onder mijn meeleessteen vandaan. Tijdens mijn pasconsult met teteltee viel mijn oog meteen op de inkeeping van de barefoots pads bij de schoft, ik vind dat echt briljant omdat het dan niet over de schoft kan trekken zoals vaak gebeurt zelfs als je het goed in de kamer trekt. Ik begreep dat dit op verzoek ook bij ghosts pads kan. Maar zou dit ook bij de kifra pads kunnen (geloof dat diegene hier in dit topic zit?) Want een ander kleurtje lijkt me (tegen die tijd) leuk, maar zou wel graag ook zo'n inkeeping bij de schoft willen.
Al vraag ik me wel af waarom dat niet standaad bij alle pads/dekjes etc. gedaan wordt? Zelfs bij die voor boomzadels? Want ik vind het echt super bedacht! Of zit daar een patent op?