Kijk da's nog eens een verrassing. Had ie niet een strik in Arno's haar gedaan
WonderWanita
Geplaatst: 24-03-12 15:52
Dat is nog eens een cadeau!!
Gister heb ik een mailtje gehad namens Arno dat er op mijn zadel een vertraging is van nog minimaal 3 weken..
jaeltje
Geplaatst: 24-03-12 17:39
Ik heb gister ook een mail gehad dat het zeker nog enkele weken ging duren, en ik wacht al 9 weken... Wachten duurt echt lang als je niet weet tot wanneer :-(
Arzil
Geplaatst: 24-03-12 18:54
Ik vond het lange wachten sinds mijn bestelling echt niet zo'n ramp. Had alle geduld van de wereld
Maar sinds afgelopen maandag weet ik de datum van aflevering en nu word ik alleen maar ongeduldiger! De 14 weken zullen in het niet vallen bij de 2 weken die nu nog komen.
BertBaley
Geplaatst: 24-03-12 18:54
Mooi kado hoor
Ik krijg helemaal geen reactie das helemaal poedersuiker! Vandaag alweer opnieuw geprobeerd, maar nog steeds niet.
Sneezey
Geplaatst: 26-03-12 10:36
An_J schreef:
Kijk da's nog eens een verrassing. Had ie niet een strik in Arno's haar gedaan
Voor jezelf ben je er na 2 a 3x wel aangewend, sommige hoeven niet eens te wennen.. en meestal komt arno na ongeveer 3 maanden weer langs, dan moeten de kussens wel "gesetteld" zijn. Als je dit iig met inrijden bedoeld
Vorige week woensdag is mijn kieffertje weer meegenomen om verbouwt te worden, ik was al bang dat ik helemaal aan een ander zadel moest maar Arno vond hem prima mits de boom verbreed werd. Maandag komt hij, als het goed is, weer langs om dan even bij te vullen en verder pas te maken. Vorige keer belde die wel weer de eerste keer een halfuur na tijd af, keer daarna was hij 2,5 uur te laat dus nu zou hij maandag een half uur van te voren bellen zodat ik niet heel de tijd zit te wachten op stal
Vandaag is hij weer bij mij geweest om nog wat aanpassingen in de vulling te doen. Hij was dit keer zo waar op tijd en mijn zadel ligt weer top!
Tomorrow
Geplaatst: 01-04-12 19:09
Ik ben vanaf vandaag ook een trotse bezitter van een Arno Brandt zadel ! Overgekocht van iemand, zadel is maar een half jaartje gebruikt en ziet er nog top uit, en hij zit zo heerlijk moet nog wel even nagekeken worden en misschien nog wat aangepast, maar verder ligt ie top