Ik kan me er wel in vinden hoor little birdy. maar dat komt misschien omdat ik alles behalve een voorliefde heb voor roze, knalkleuren en bonte kermissen
Hoewel jij mij niet wijs gaat maken dat Anky nooit in het roze rijd!
its_laraa
Geplaatst: 21-06-13 23:23
Leuk dekje Enphalu, welk merk is dat en waar heb je hem gekocht?
Als ik in jouw plaats zou staan, little birdy, zou ik exact hetzelfde zeggen denk ik. Ik begrijp helemaal dat als je met de paarden van je werk rijdt je niet allerlei ditjes en datjes erbij doet. Het gaat tenslotte enkel over de prestaties in dit soort situaties en niet echt over je looks... Maar wat ik idd toch niet zo oed snap is dat je buiten de werkuren niet met roze dingetjes mag rijden, op je eigen paard. Dat lijk me een beetje vreemd.
het MAG wel maar soms rijd ik op mijn vrije dagen overdag en dan zijn er weleens klanten dan ga ik niet in mijn lichtroze set rondrijden savonds als ik alleen rijd zal het ze een worst wezen
Oei ja... Als ik als klant te horen zou krijgen dat iemand die met roze peesjes en bijpassend dekje met lak springschoenjes door de bak loopt ook de paarden van de stal zelf rijdt en verzorgt, zou ik toch even twijfelen aan hun kennis en vakmanschap Waarmee ik natuurlijk niet bedoel dat jij geen van beide bezit als je ook eens in het roze rijdt
Enphalu
Geplaatst: 22-06-13 10:39
its_laraa schreef:
Leuk dekje Enphalu, welk merk is dat en waar heb je hem gekocht?
Dankjewell
Het is een HH Glam Rock, ik heb hem bij brabants ruiterhuis gekocht.
jadeken
Geplaatst: 22-06-13 11:46
Hem samen met ,hoofdstel, en dekje Ik ga alleen op zoek naar een beter zadel deze is net te groot daardoor het wolletje