Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Trui schreef:Ik ben over de streep getrokken... wil nu toch wel serieus gaan kijken of (ehhh eerder welke) ik een ps/es ga halen... doei koopstop
ricojoreen schreef:Vallen de dekjes met dezelfde kleur rand als het dekje niet onder de unicorns?
Nou, als ps nu ook de monogram dekjes limited verkoopt dan houdt het voor mij echt op hoorOm steeds 80-90 euro te betalen voor een dekje gaat me te ver
![]()
En het is nou niet dat ze 2e hands goedkoper worden, zie mensen er echt bizarre bedragen voor vragen (en blijkbaar ook krijgen)
kimwilliam schreef:hoe vallen de vesten van ES? en hoe is de stof / kwaliteit ?
appalin schreef:Ik meld me hier ook maar eens![]()
Ik krijg niet genoeg van al die mooie setjes en ben dan ook gek op foto's. Tot nu toe heb ik 3 Equestrian stockholm setjes, maar de 4e wordt vandaag of morgen besteld. Het is vreselijk verslavend... dus denk niet dat dit topic heel goed voor mijn portemonnee is![]()
En even om een beeld te geven wie ik ben (zitten er een paar in dit topic die me al kennen) voeg ik een foto toe met mijn paard en mijn favoriete set... al kan die binnenkort nog wel eens gaan veranderen. De set dan hé![]()
[ [url=m/DX2yCB.jpg]Afbeelding[/url] ]
KB01 schreef:appalin schreef:Ik meld me hier ook maar eens![]()
Ik krijg niet genoeg van al die mooie setjes en ben dan ook gek op foto's. Tot nu toe heb ik 3 Equestrian stockholm setjes, maar de 4e wordt vandaag of morgen besteld. Het is vreselijk verslavend... dus denk niet dat dit topic heel goed voor mijn portemonnee is![]()
En even om een beeld te geven wie ik ben (zitten er een paar in dit topic die me al kennen) voeg ik een foto toe met mijn paard en mijn favoriete set... al kan die binnenkort nog wel eens gaan veranderen. De set dan hé![]()
[ [url=m/DX2yCB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat is de naam van deze kleur ook alweer?