Nou hij is net gebracht en hij zit heerlijk! Ligt ook super op mijn paard.
Ik heb hem eind mei besteld.
Lukt me niet om de foto te draaien...
Cabelz
Geplaatst: 08-09-15 15:08
Oke ook ik kom even binnenvallen want begin een beetje heel erg te balen van mijn wachttijd. Vooral nu ik hierboven een zadel zie die eind mei is besteld. Ben namelijk al 21 weken aan het wachten op mijn zadel Heb een Icon Coda besteld met zilveren bies en korte wrong. Helemaal geen rare leer soorten of iets dergelijks, ik weet niet of er meer mensen zijn die al zo lang wachten? Had mijn fitter in week 16 al gebeld maar die zei dat ze vertraging hadden door de vakantie, maar vind dit ondertussen wel heel veel vertraging vooral omdat er op de site tot 16 weken staat
Wel enorm veel zin in mijn zadel want dit was echt het eerste en tot nu toe nog steeds enigste zadel die ik er op legde en waar hij zo fijn onder begon te lopen. Wel even een zoektocht naar wat fijn voor mij zat. Want zat beter in de Coda kwa zitting maar die had lange wrongen en vond de korte wrongen van de flight fijner. Dus nu hopen dat die zitting + wrongen een beetje vallen zoals ik hoop
Zadel hierboven is trouwens super mooi, ben nu al blij met mijn keuze voor de zilveren bies
Evy
Geplaatst: 08-09-15 16:07
Mooi zadel hoor! Ik heb dezelfde wrongen en suède zitvlak. Ik heb er alleen voor gekozen om het zadel geheel zwart te houden, lekker simpel
Cabelz
Geplaatst: 08-09-15 16:08
Oke dit is wel heel toevallig. Krijg net een app dat mijn zadel er 22 september is
Ik ben ook geheim gebeld vandaag kon niet zo snel oppakken! Heb mijn zadel 25 mei besteld! Zouden ze mij dan ook gebeld hebben. Maysancho, jan Pieter is toen na mij bij jou geweest met aanmeten
Een jaar?! Is er tussendoor nog een zadel geleverd maar die niet goed was ofzo?
Wel fijn dat ze iig een leenzadel heeft. Die heb ik geeneens omdat er geen passend leenzadel beschikbaar is, dus ik hoop dat de 16 weken heel snel gaan
Een aantal keer om gevraagd maar nu is ze er klaar mee en ziet wel of er nog wat komt.
wilma12
Geplaatst: 09-09-15 12:28
Ze worden in etappes geproduceerd per model. De flight is nu in productie dus kan niet zo lang meer duren gaf jan Pieter weenink aan. Maysancho en cabelz jullie hadden denk ik een ander type of model.
Nou hopen dat het dan niet meer zo lang duurt. Ik heb inderdaad een ander model: icon coda
Fanny_1988
Geplaatst: 09-09-15 21:46
Ik had gehoopt dat mijn zadel morgen zou komen. Maar helaas . Niet .. ik heb mn zadel eind mei besteld. Ik zit precies vandaag op 16 weken. Ik heb een Icon Coda besteld. Dus ik blijf nog in afwachting. Ik hoop snel op beter bericht