Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sheran schreef:Handig dat je even kon praten Berdien, en wat aardig dat hij op zoek gaat!
Morgen breng ik mijn London weer terug, ik ben er wel superenthousiast over.
Ik heb helaas geen ervaring met de Cherokee of de Barrydale, Uudje. Maar ik vind de vorm van de Barrydale niet zo mooi en as je lange benen hebt lijkt me de London sowieso mooier dan de meeste andere zadels, onder andere de Cherokee.
Verzorgmeisje op de London vandaag: http://img716.imageshack.us/img716/5072/vera2.jpg Staat haar super vind ik
MisticRider schreef:ik had nog een vraagje, en vind het onzin om er een heel nieuw topic over te starten.. dus die kan ik vast wel hier kwijt?
Ik heb sinds kort een barefoot kids zadeltje, erg leuk ding.
Nu schuift hij op 1 van mijn shetten (naar voren). Terwijl ze dat met haar boom zadel nooit had.
vorige keer was het zo erg toen de pony ging staan vreten het kind met zadel en al naar voren vloog.
heb er nu een staartriem aan zitten, maar dat mag eigenlijk niet nodig zijn met die merrie... Terwijl het op mijn ruin waar altijd alles schuift (en met zijn oude zadel hele staartriem afdrukken had) licht het wel veel stiller, daar zit wel een staartriem aan, maar er zit weinig druk op (voor de zekerheid gedaan)
vraag 1 hoe komt dat?
vraag 2 hoe kom ik er vanaf?
izzy1985 schreef:Ik las net dat de pommels van oude barefoot zadels anders van maat waren?! Tot welke maat gingen die?
Heb nl een barrydale testzadel aangevraagd en de nieuwe pommels gaan maar tot maat L of XXL flexibel dus ben benieuwd hoe de L valt en of de XXL niet te breed wordt omdat die flexibel is.
Sheran schreef:Handig dat je even kon praten Berdien, en wat aardig dat hij op zoek gaat!
Morgen breng ik mijn London weer terug, ik ben er wel superenthousiast over.
Ik heb helaas geen ervaring met de Cherokee of de Barrydale, Uudje. Maar ik vind de vorm van de Barrydale niet zo mooi en as je lange benen hebt lijkt me de London sowieso mooier dan de meeste andere zadels, onder andere de Cherokee.
Verzorgmeisje op de London vandaag: http://img716.imageshack.us/img716/5072/vera2.jpg Staat haar super vind ik
Berdien schreef:Mijn pommel is even oud als mijn zadel
Oh ja, is de huidige maat 2 van de Cheyenne nog te vergelijken qua maat als een maat 2 van zes jaar geleden? Dat het zadel anders zit door de VPS is bekend, het gaat me echt om de maat
pmarena schreef:MisticRider schreef:ik had nog een vraagje, en vind het onzin om er een heel nieuw topic over te starten.. dus die kan ik vast wel hier kwijt?
Ik heb sinds kort een barefoot kids zadeltje, erg leuk ding.
Nu schuift hij op 1 van mijn shetten (naar voren). Terwijl ze dat met haar boom zadel nooit had.
vorige keer was het zo erg toen de pony ging staan vreten het kind met zadel en al naar voren vloog.
heb er nu een staartriem aan zitten, maar dat mag eigenlijk niet nodig zijn met die merrie... Terwijl het op mijn ruin waar altijd alles schuift (en met zijn oude zadel hele staartriem afdrukken had) licht het wel veel stiller, daar zit wel een staartriem aan, maar er zit weinig druk op (voor de zekerheid gedaan)
vraag 1 hoe komt dat?
vraag 2 hoe kom ik er vanaf?
Heb je wellicht een foto van het beestje met het zadel ?
Met "beeld" erbij is het probleem en een eventuele oplossing vaak makkelijker zichtbaar
Hoe groot is de pony ?
Sheran schreef:@pmarena: ik zal zeker even foto's naar jou sturen. Ik vind het niet aardig om ongevraagd verzorgmeisje op je site te zetten. Maar deze van de London zonder persoon mag je gerust gebruiken, en meer foto's van mij op de London komen binnenkort wel. Ik heb even de bruine London erop gelegd maar vandaag heeft verzorgmeisje nog wedstrijd gereden met het testzadel, dat zwart was en beter paste qua kleur.
Mijn bruine London (paard is donkerder door de regen)
En hier nog verzorgmeisje op de London, wedstrijdoutfit:
http://img836.imageshack.us/img836/5508/cimg5819.jpg
jokenicky schreef:hallo allemaal,
mijn excuses dat ik hier gewoon kom binnenvallen,
maar ik heb een vraag over de pommels van de barefoot boomloze zadels.
ik heb namelijk een jonge welsh sectie C, waarvoor ik zeer waarschijnlijk een boomloos barefoot cheyenne zadel wil kopen. maar stel, ik koop een zadel met een pommel in maat M, en hij groeit nog zo breed uit, dat hij een pommel maat L nodig heeft, kan ik die dan gewoon los kopen en er zelf inzetten?
alvast hartstikke bedankt, en als ik hem heb besteld, plaats ik hier natuurlijk wel even een foto!