Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 12:57

Daar kan hij weinig aan doen, hij is toch afhankelijk van de fabriek. Tegen mij zei hij een levertijd van 10 tot 12 weken en ik kreeg hem veel eerder.

sneppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 13:36

Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens mywishmax.
Echter, kan hij wel aangeven dat de levertijd uit kan lopen en dat hij dat niet in de hand heeft.
Als ik dit topic niet had gevonden en af was gegaan op mijn eerdere ervaring mbt zijn communicatie en niet bellen als het later wordt ect. ect. had ik allang afscheid genomen van hem.
Mijn man, die hier dus niet mee leest, oordeeld namelijk ook zo als hij mij weer braaf op stal ziet wachten sàvonds om half 10, terwijl de afspraak half 6 was ofzo :D
De communicatie kan wel degelijk beter. Maar aangezien mijn bedrijf ook zaken doet met een engelse fabriek is het doorgeven van verlate levertijden niet de normaalste zaak in de U.K.
Met die ergenis kampen wij ook dagelijks. Dus daar zal Brandt ook wel tegenaan lopen.
Zijn vakmanschap ben ik nog niet eerder tegen gekomen en dat is voor mij belangrijker dan de levertijd.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 13:37

Dat ben ik weer met jou eens :j

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 13:44

Tja op mijn laarzen heb ik toen ook een week of 16 moeten wachten. Kon het drunens ruiterhuis ook niks aan doen.
Ja pech hebben vind ik!

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 14:12

Precies!!!

Maar ik krijg ook geen gehoor dat vind ik vervelend!
Op geen enkele manier.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 14:13

En als jullie mailen krijgen jullie dan ook geen reactie, aangezien hij/zij op mailtjes altijd wel netjes reageerd.

Ik heb overigens niets te klagen, hij heeft bij mij 2 keer netjes van de voren gebeld dat hij verlaat was of dat hij al bijna voor de deur stond en of ik er al was :=

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 14:18

BertBaley schreef:
Precies!!!

Maar ik krijg ook geen gehoor dat vind ik vervelend!
Op geen enkele manier.

Ook niet op een sms?

Ik sms altijd. Die leest hij, het blijft staan & hij kan reageren als hij daarvoor tijd heeft.
Soms moet ik hierop wel een paar daagjes wachten, maar antwoord krijg ik altijd :)

extasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 14:21

Vandaag is het zover!! Mijn zadel wordt rond 17 uur afgeleverd.
Heb de afgelopen dagen rondgelopen als een klein kind dat zit af te tellen tot 5 december.
Ik heb ook 10 weken gewacht, maar zoals ik anderen lees heb ik nog mazzel met de wachttijd.
Nou moet ik er wel bijzetten dat ik geen leenzadel had en dus ook echt 10 weken niet heb kunnen rijden... Paard is het zat, en ik ook dus ben super blij dat hij vandaag komt!
En ik weet dat het het wachten waard is!

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 14:28

Apart dat je geen leenzadel hebt gekregen !
Ik had zelf met mijn tweedehands niet AB zadel een leenzadel gekregen :)

An_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:34

Communicatie is nooit zijn sterkste punt geweest. Ik sms altijd de dag dat hij moet komen dat ie even belt als ie bij de vorige wegrijdt. Wat ie dan altijd netjes doet. Scheelt mij ergenis en hem een boos gezicht. ;-)

Wat levertijden betreft.. het is niet gering.. Maar ik wacht ook liever dan dat ik een zadel heb wat na een half jaar de verkoop weer in kan.

extasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:50

À nouk. Het zadel voor mijn paard moest helemaal omgebouwd worden, waardoor een gewoon zadel niet paste. En aangezien mijn paard rugproblemen heeft liep ik liever het risico niet met een niet passend zadel.
Ik sms hem ook altijd of hij een half uur van te voren wilt bellen.. Doet hij altijd netjes, scheelt inderdaad voor beide zodat je weet waar je aan toe bent.
Voor mij nooit meer een andere zadelmaker dan Arno!

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:57

OKe, dat maakt het verhaal heel wat anders, dan moet je het risico ook niet gaan lopen om je paard zijn rug te verpesten vlak voor je je nieuwe zadel krijg :j

extasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:35

Nee daarom ;). Dus 10 weken afzien met longeren en grondwerk, en nu is het eindelijk zover! Ben heel benieuwd! Heb de kniewrongen en het zitvlak in de kleur caramel en de rest zwart. De kleur uitgezocht van een Plaatje dus ben benieuwd hoe hij er uit ziet hahaha.

sneppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:09

Foto extasy!!!! :D

extasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 22:19

hoe doe ik dat??? krijg m er niet op. maar hij is prachtig!

xSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 22:24

Op je computer zetten, en dan uploaden op bijvoorbeeld www.tinypic.com en dan de IMG link kopieren en hier plakken

extasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 22:35

Laatst bijgewerkt door extasy op 21-03-12 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 22:36

Oh mooi! Wel apart.

Marleen74

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 22:54

Oeh,mooi zadel _/-\o_

sneppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 07:48

Wow!! Dat is zeker een mooi zadel geworden zeg! Welk type is dit?

extasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 09:48

IJslander zadel :D was absoluut niet mijn keuze aangezien ik een sb had, maar het enige dat na een hoop ombouwen knap op mijn arabiertje ligt zonder te schuiven en te lang te zijn.
De zit is iets minder diep, maar verder qua kniewrongen enzo is hij hetzelfde als de sb.
Super blij mee!

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 10:23

Vraagje, ik had eerst een 2e hands AB en sinds kort een nieuwe gekregen.
Maar het zadeloppervlak is echt nog behoorlijk hard (vooral in vergelijking met mijn oude AB). Hij moet natuurlijk nog ingereden worden, maar hebben meer mensen er hier last van.
Anders ga ik AB een x vragen of die iets bijgevuld kan worden ;-)

Sneezey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 12:00

Hallo allemaal,

Ik denk ga nu ook maar een een berichtje plaatsen, volg dit topic al enige tijd met tussenposen en het wordt nu tijd om maar wat neer te zetten. Ik wil nl al jaren een speciaal op maat gemaakt zadel en zat al regelmatig te kwijlen bij de foto´s van de zadels van Arno Brandt maar ja de prijs en het feit dat ik wat dikker was en eerst af wilde vallen maakte het dat het bioj kwijlen bleef. Ja bleef idd. Ben nu namelijk 22 kilo kwijt en moet nog wel een paar kilo´s dus ik d8 nog maar een paar maandjes en dan is het zover.

Alleen was ik gister jarig en mijn vriend was gister vrij dus ging hij een keer gezellig mee naar stal. Vlaai eten, biertje drinken en af en toe dan een hand naar mij opsteken is zijn visie van naar je paard gaan hihi. Gister had mijn paard een vrije dag dus ik lekker met vlaai op mn hakkies in mijn spijkerbroek naar stal. Maar ik had nog geen cadeau gehad van mn vriend. Ja zei hij ik moet het tussen 12 en 1 ophalen. Dus het werd 12 maar mn vriend bleef maar lekker van het zonnetje genieten. En ik en mn vriendinnen nou kom op het is na 12en ga het maar halen want we zijn benieuwd. Arme Frank, bestookt door al die meiden hahahaha. En ineens komt er een man uit de stallen lopen en aangezien ik niet echt geweldig ben in gezichten herkennen dacht ik: wat komt die man mij bekent voor. Totdat mijn vriendin zich omdraait en zegt: he wij hadden toch geen afspraak vandaag of heb ik een smsje gemist? (heeft ook een brandt zadel) Viel het kwartje: het was Arno Brandt. Arno zei ik hoop wel dat ik hier een afspraak heb. Waarop mijn vriend zei: schat dit is je verjaardagscadeau. Ik kon de eerste 10 minuten echt nauwelijks een woord uitbrengen. En toen kwam toch wel de praktische vraag naar boven: hoe ga ik rijden op mn hakken en in een spijkerbroek want vriendlief had er niet bij stil gestaan dat ik moest rijden en voelen voor een zadel. Maar probleem was zo opgelost: met de ene vriendin van broek geruild met de andere vriendin van schoenen en een andere vriendin zorgde ervoor dat mijn paard klaar stond. Wow. Na voelen, kijken, voelen en nog eens voelen ben ik eruit: een zwarte SB met de diepste zit is het geworden. Kalfsleren zit en een combinatie van drie kniewrongen (ook kalfsleer). Geen biesje, naamplaatje of lusje op het zadel voor je beugelriem (heb ook speciale beugelriemen en singel erbij). En helaas geen stiksel op de kniewrong wat ik wel jammer vind. Arno raadde mij dat af aangezien ik steile dikke wrongen wilden en een stikel het toch wel vlakker weer maakt. En aangezien Arno de zadelmaker is heb ik maar braaf geluisterd. En ik mag nog een bijpassend hoofdstel uitzoeken maar daar komt Arno maandag voor terug. Ben echt zooo blij! Jeetje wat een cadeau!

Het is een beetje een heel lang verhaal (sorrry, hihihi) maar wilde het hier toch even delen. En ik wilde vragen hebben jullie ook een bijpassend hoofdstel en zijn daar foto's van? Want behalve dat ik wel BLING wil heb ik voor de rest nog geen idee.

Groetjes,

Nathalie

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 12:11

wat een gaaf verjaardagscadeau!!!

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 12:36

Wat een super gaaf kado, origineel én lief zeg!!!