Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
k_m schreef:Het is al 3 keer nagekeken en door 3 verschillende passers dus dat is zeker het probleem niet.
k_m schreef:Iemand nog tips tegen schuiven? Mijn zadel is nu pas weer aangemeten en toch schuiven mijn lemieux dekjes terug. Vandaag had ik de lusjes vast, singel stoten door de 2 aparte lusjes (voorste), en toch was het echt wel een stuk naar onder en achter geschoven..
_tarja_ schreef:k_m schreef:Iemand nog tips tegen schuiven? Mijn zadel is nu pas weer aangemeten en toch schuiven mijn lemieux dekjes terug. Vandaag had ik de lusjes vast, singel stoten door de 2 aparte lusjes (voorste), en toch was het echt wel een stuk naar onder en achter geschoven..
Ik heb hetzelfde probleem. Zadel ligt goed en is nagekeken. Heb de loire met foam geprobeerd maar dat werkte zelfs averechts.
Zit ook nog te denken aan een anti slip matje. Maar moet wel dun zijn.
Maartje_M schreef:Oei dan zou ik ook even wachten ja...
ik wilde vandaag met musk rijden alleen kwam het niet meer van rijden
https://www.divoza.com/nl/le-mieux-base ... -techshirt Wie durft er te gokken welke kleur het is?
Maartje_M schreef:Ik dacht ook musk en sage maar ze hebben verder niks van de seizoenscollectie
ava_krause schreef:Annemoon_T schreef:Wauw wat zijn de sage en musk mooi op al jullie paardjes!
Maar toch niet helemaal onze kleuren helaas. Ik zit wel te twijfelen om de Mink te kopen als die weer beschikbaar is.
Heeft er iemand een foto van de Mink op een vos?
Ik heb een donkere vos met mink. Niet de beste foto maar je kan het wel zien. Ik vind het heel mooi![]()
[ [url=m/pC61sv.jpg]Afbeelding[/url] ]