xXLianneXx schreef:hier staan een aantal barroke hackamores op, miss zit die daar tussen.
http://www.houseofcharisma.com/bett,-hackamore
Niet die ik heb, maar ze zijn wel van de zelfde fabrikant
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xXLianneXx schreef:hier staan een aantal barroke hackamores op, miss zit die daar tussen.
http://www.houseofcharisma.com/bett,-hackamore
Buitenzinnig schreef:Jokari, dat zou ik erg leuk vinden - moet alleen wel even iets melden hier:
Sinds 1-7 ben ik geen BuitenZinnig meer, maar geen idee wat dan welBuitenZinnig is overgenomen door 'Soesje' en ik ga naar Duitsland verhuizen over 2 weken. Daar ga ik alleen barebackpads doen (en niet onder de naam BuitenZinnig, want dat kunnen ze niet uitspreken daar
)
Citaat:Echt waar mensen - BZ stopt na 11,5 jaar (zo ongeveer) Ik heb de pest aan jubileums vieren![]()
Maar uit onze as herrijst een nieuwe BuitenZinnig die er met frisse moed en verse passie tegenaan gaat.
10tje2 schreef:Ik ben meelezer in dit topic, maar viel bijna van mijn stoel! Wist je wel dat Portugal erg verlegen zit om mensen zoals jij?![]()
Maarre....ik wens je natuurlijk veel geluk in Duitsland! Je blijft wel schrijven hier toch zeker? Groet, Tineke
ps mijn fijne blauwe Torsion kan ik nog steeds niet wegdoen, wie weet komt er nog een Garrano bij........
uudje schreef:Leuk dat je iets nieuws gaat proberen Don. Voor ons wel jammer natuurlijk, maar ook weer een leuke uitdaging voor Soeske denk ik.
Ben benieuwd hoe het straks gaat in Duitsland met de barebackpads, en hopelijk krijg je dan weer net zo'n leuke en goedverkopende website.
Citaat:Haha - mijn Portugees is te beroerd. Genieten jullie in je mooie huis?
Ik blijf wel schijven uiteraard - maar misschien wissel ik wel van naam met Soeske
Buitenzinnig schreef:Jokari, dat zou ik erg leuk vinden - moet alleen wel even iets melden hier:
Sinds 1-7 ben ik geen BuitenZinnig meer, maar geen idee wat dan welBuitenZinnig is overgenomen door 'Soesje' en ik ga naar Duitsland verhuizen over 2 weken. Daar ga ik alleen barebackpads doen (en niet onder de naam BuitenZinnig, want dat kunnen ze niet uitspreken daar
)