Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_bella_ schreef:Nee, volks mij is het een spaans sort boom met extras, zeg maar.
http://www.hipica.nl/silla-alta-escuela.php
Cambiar schreef:De boom van de nieuwere versie's van de randonnée bestaat uit kunststof
....
Ik heb wel interesse om te weten uit welke materie de oudere versie's van de Ecuyer gemaakt zijn, ik gok op hout...
Huertecilla schreef:Cambiar schreef:De boom van de nieuwere versie's van de randonnée bestaat uit kunststof
....
Ik heb wel interesse om te weten uit welke materie de oudere versie's van de Ecuyer gemaakt zijn, ik gok op hout...
Malibauds hebben allemaal ´dezelfde´ boom.
Aimee Mohammed is gelijk begonnen de info van Sadko Solinski in/op een polyster boom vorm te geven. Dat is nooit anders geweest.
In de loop der jagen is de vorm, kromming, van de panelen wat aanpast. De vroegere zijn wat vlakker.
De Ecuyer is een aangepaste versie van dezelfde boom.
Deze info heeft op verschillende onderwerpen hierover reeds verschillende keren gestaan.
quibje schreef:nog een vraagje, ben nieuw in de wereld van niet engelse zadels en heb al geprobeerd het topic wat door te lezen, maar zijn toch wel veel pagina's![]()
vraagt het een andere manier van rijden als je bv met een spaans of portugees zadel rijdt?
ivm de andere zit die je hebt, ga je dan bv ook minder lichtrijden of maakt dat geen verschil
bedankt aan degene die gaat antwoorden
quibje schreef:nog een vraagje, ben nieuw in de wereld van niet engelse zadels en heb al geprobeerd het topic wat door te lezen, maar zijn toch wel veel pagina's![]()
vraagt het een andere manier van rijden als je bv met een spaans of portugees zadel rijdt?
ivm de andere zit die je hebt, ga je dan bv ook minder lichtrijden of maakt dat geen verschil
bedankt aan degene die gaat antwoorden