Ik heb me toch laten verleiden in de uitverkoop

De bende van ellende met de mimosa en aqua

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
L_Ruiterhuis schreef:Ik had de Essence al in Navy en had me voorgenomen alleen de Essence in zwart erbij te nemen. Toen vorige week de dozen met nieuwe voorraad binnen kwamen van LeMieux is er toch ook een Damson verhuisd naar stal.![]()
Kon het niet laten, op zwart zal de kleur vast wel nog mooier uitkomen. Maar op mijn vos is het toch ook niet verkeerd? Als hij straks in de winter terug koffievos is zal het nog mooier staan denk ik.
[ Afbeelding ]
L_Ruiterhuis schreef:Ik had de Essence al in Navy en had me voorgenomen alleen de Essence in zwart erbij te nemen. Toen vorige week de dozen met nieuwe voorraad binnen kwamen van LeMieux is er toch ook een Damson verhuisd naar stal.![]()
Kon het niet laten, op zwart zal de kleur vast wel nog mooier uitkomen. Maar op mijn vos is het toch ook niet verkeerd? Als hij straks in de winter terug koffievos is zal het nog mooier staan denk ik.
[ Afbeelding ]
viphorse schreef:L_Ruiterhuis schreef:Ik had de Essence al in Navy en had me voorgenomen alleen de Essence in zwart erbij te nemen. Toen vorige week de dozen met nieuwe voorraad binnen kwamen van LeMieux is er toch ook een Damson verhuisd naar stal.![]()
[ Afbeelding ]
Is dit Damson
viphorse schreef:L_Ruiterhuis schreef:Ik had de Essence al in Navy en had me voorgenomen alleen de Essence in zwart erbij te nemen. Toen vorige week de dozen met nieuwe voorraad binnen kwamen van LeMieux is er toch ook een Damson verhuisd naar stal.![]()
[ Afbeelding ]
Is dit Damson
Hermelijnhof schreef:kimmie1 schreef:De Ember nu met 50% korting bij Ooteman
Wil je daar de link van toevoegen? Ik zie wel een link maar die leidt naar een dekje met 30% korting.
Ik vind Loire doorgaans te duur voor z'n kwaliteit (tov de Suede), maar voor 50% wil ik hem wel.
Celebi schreef:Ik ben toch wel heel blij dat ik na enorm lang twijfelen deze Carbon Mesh heb gekocht. Hoop zo dat er meer kleuren in komen want ik vind deze echt by far het fijnste.
[ Afbeelding ]