Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_ankieee schreef:Esmerald misschien? Kan de kleur niet zo goed zien. Maar de PO van Petrol en Jasper is 201140070 dus die is het sowieso niet. Is het een mockneck? Dan filteren we iig de zomercollectie’s al weg :p
Nog meer foto’s van m’n crossles binnen
[ [url=m/ctmHzW.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Copyright van de fotografe uiteraard)
Romy1234 schreef:Ik kom ook meekletsen, niet perse Anky fan maar die Leopard gold is zo gaaf![]()
Had m dus gekocht in maat full mAar hij is echt veelste groot![]()
Ik ga hem morgen terug brengen helaas, weet iemand toevallig of deze ook in kleinere maten zijn? Kon het online niet vinden namelijk.
Ze zaten op stal al grapjes te maken over dat hij ook perfect als uitrijdeken gebruikt kon worden, ik hoop zo hard dat ze hem kleiner hebben, hij staat echt geweldig op mijn donkerbruine E pony
x_ankieee schreef:Romy1234 schreef:Ik kom ook meekletsen, niet perse Anky fan maar die Leopard gold is zo gaaf![]()
Had m dus gekocht in maat full mAar hij is echt veelste groot![]()
Ik ga hem morgen terug brengen helaas, weet iemand toevallig of deze ook in kleinere maten zijn? Kon het online niet vinden namelijk.
Ze zaten op stal al grapjes te maken over dat hij ook perfect als uitrijdeken gebruikt kon worden, ik hoop zo hard dat ze hem kleiner hebben, hij staat echt geweldig op mijn donkerbruine E pony
Anky dressuur pads zijn altijd full, dus ik denk dat je daarin niet gaat slagen. Wellicht kan je de ATC spring versie proberen te vinden? Die zijn er alleen niet in de Leopard print voor zover ik weet.
_Natasja_ schreef:petra8 schreef:[ [url=m/IVW2yi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit setje kocht ik vorige week voor 10 euro, borduursel is verwijderd en nu moet het nog even goed gewassen worden. Deze bandages had ik nog nooit gezien, het lijkt wel wol, zegt het jullie iets?
Het zijn acryl bandages zo te zien.