Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hommage schreef:pluisje88 schreef:
Is dat een trust? Mijn ervaring is fatsoenlijk zeer onaangenaam zijn voor paarden met een droge of gevoelige mond. Die bitten branden. Daarnaast zijn ze te dik voor de meeste paarden en geven erg veel ruis en onduidelijkheid qua hulpen.
Trust bitten te dik? Die van mij doet ook haar mond open (ook zonder rijden of longeren) en doet dit met ieder bit. Heb zelf ook een trust maar die is echt niet dikker dan de meeste andere bitten.
Bedoel je die kunststoffen dan soms?
pluisje88 schreef:Op de foto zie je inderdaad dat het Zon dikke kunststof flexibele stang is. En ja die zij voor de meeste paarden veel te dik, oncomfortabel en geven veel ruis..
Vanillia schreef:@darkadia; ik heb mijn hoofdstel van jou overgekocht, heb jij ooit gemerkt of ie scheef is?
Wat is het voordeel van dubbel gebroken vs enkel? Enkel heeft meer druk op de lagen, dubbel meer op de tong, maar is dus echt afhankelijk per paard wat beter werkt?
pluisje88 schreef:Mijn paard loopt fantastisch op het anatomische bit van Harry’s horse met het einde tussenstukje. Helaas een watertrens en valt te smal voor haar. Groter zijn ze er helaas niet momenteel.
Ketly schreef:Zit erg mooi Farjen!
https://www.nikahorseproducts.nl/hoofds ... stock.html
Was deze ook al langsgekomen?