DubbelDun schreef:Don't mend what ain't broken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Ik gebruik de FRA/Westip al 10 jaar en heb nog nooit één kaal/dun/open plekje gehad. en buiten afborstelen is hij nog nooit gewassen ook.
Een los hoesje kan gaan schuiven of er kunnen vouwen in komen waardoor er juist problemen met de huid kan ontstaan.
pmarena schreef:Andere singel die dat niet heeftIk moet daar ook niks van hebben, gespen direct op de huid is voor mij een grote no-no. Kan je wel met hoesjes enzo gaan werken maar ik koop dan liever een nieuwe singel. Wel even zoeken soms voor bepaalde lengtes / modellen / kleuren
dianaw33 schreef:pmarena schreef:Andere singel die dat niet heeftIk moet daar ook niks van hebben, gespen direct op de huid is voor mij een grote no-no. Kan je wel met hoesjes enzo gaan werken maar ik koop dan liever een nieuwe singel. Wel even zoeken soms voor bepaalde lengtes / modellen / kleuren
Dat is een beetje het punt: er zijn niet of nauwelijks dressuursingels te koop in die maat (85cm) en wat er is, is veel te breed. Daarom kwam die barefoot ook terug naar jou vorige week. Die is al enorm voor mijn paard. Ik wil echt de breedte van die veelzijdigheid hebben.
dianaw33 schreef:Ik denk dat ik ondertussen maar blijf bij wat ik en paard kennen, een gewoon thorowgood singetje.
pmarena schreef:Notting Hill: daar zijn er niet zo gek veel van verkocht. In de meeste gevallen is 3-dubbel VPS gewoon een beetje "te" vind ik. Ik begrijp dat ze in België wel veel verkocht worden.
Heb nu toevallig net van de bruine 1x maat 1 en 1x maat 2 binnen gekregen voor de voorraad, maar eigenlijk wil ik ze niet op voorraad houden omdat er te weinig vraag naar is... dan bestel ik ze liever als iemand hem daadwerkelijk wil kopen
Eight schreef:Voor boomloos in combinatie met springen zal ik ook adviseren om zeker even een kijkje te nemen naar Flexible saddle en de Heather moffett flexee.Ik ben nog heel erg in de oriënterende fase, omdat ik boomzadels en bitten een steeds minder prettig idee vind. Wel vind ik springen heel erg leuk, daarom ben ik informatie aan het inwinnen over boomloze waarmee je kan springen. Komt door de 3-dubbele VPS het zadel hoger op de rug te liggen?