Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:Ik vind de Kifra beter van model onder Ghost dan de Christ...
Kwetal schreef:Rianne F***Ik ben bang dat dat toch die beugel is die op de breder wordende rug (sorry dat ik je niet begreep) een afdruk geeft - zit daar je beugelophanging? Aan de voorkant kunnen er geen spieren bij vanwege die beugel....
Ik ben morgen tot de middag afwezig, dus meer hulp/antwoorden daarna...
Rianne_ schreef:Kwetal schreef:Rianne F***Ik ben bang dat dat toch die beugel is die op de breder wordende rug (sorry dat ik je niet begreep) een afdruk geeft - zit daar je beugelophanging? Aan de voorkant kunnen er geen spieren bij vanwege die beugel....
Ik ben morgen tot de middag afwezig, dus meer hulp/antwoorden daarna...
Toch op zoek naar iets anders dus..
Rianne_ schreef:Volgens mij zit het inderdaad wel op de plek van de beugelophanging. Ga er vanavond naar kijken..
Mizora schreef:Er staat juist wel spanning op, dat viel me op. En geen cap op verbaast me, zeker na je avonturen van de haflinger. Maar de afdruk ziet er goed uit.
Marein schreef:Voor de rest ben ik veel te onervaren om insteek te geven bij de foto's, alleen lijkt me dat het zadel bij het paard van Rianne_ te klein is, vandaar de witte haren op symmetrische plaatsen?
Atent schreef:MaricoGraphy. Het lijkt me fijner om de gesp van de beugels onderaan bij de beugel te bevestigen ipv bovenaan bij zadel.