Ojee, dat klinkt niet tof Dribbel... had je last van de zijkanten van de fork tegen je been...?
Phillipa: testen is toch altijd aan te raden voordat je welk zadel dan ook koopt

Simpelweg omdat je een testzadel nog zonder verlies terug kunt sturen maar als je een zadel koopt en het dan niet bevalt, dan moet je het toch weer zien te verkopen... geen probleem als je een buitenkansje treft dat je weer voor hetzelfde geld makkelijk kwijt kunt raken maar anders is het zonde geld natuurlijk

De London die ik te koop heb staan (voor iemand anders

) is echt gewoon een keurig als nieuw zadel, zou hem eerlijk gezegd zo uit kunnen wisselen voor een zadel nieuw uit de voorraad en dan zou je het verschil niet zien.... dus het is best wel een buitenkansje vind ik zelf

Er zijn wel al verschillende mensen die hem heel graag willen hebben, het is nu echt afwachten wie het eerst de financiën voor elkaar heeft want de eerste die zegt dat hij "nu" over gaat maken die krijgt hem gewoon, lekker simpel

Er is overigens ook een verkocht Madrid zadel teruggekomen, deze ziet er nog keurig uit en ga ik zo op de foto en op de Opruimings-pagina zetten zodat daar ook weer iemand een buitenkansje kan binnen hengelen