PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 06:18

Danique_G schreef:
[ [url=m/8hVtui.jpg]Afbeelding[/url] ]
De MH vandaag ontvangen. Mijn gehele dekjes collectie -1 zwarte van Anky. Zoek enkel nog een matchende blouse of iets voor de champagne en voor die van Matt Harnacke

Bij de champagne heb ik deze: https://hypostore.nl/lemieux-base-layer ... wcB#528=22

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 07:44

_Rosanna schreef:
Ik baal ook dat ik te laat ben geweest voor de Matt H zou deze nog een keer komen ? Mocht iemand hem verkopen ik hoor het graag :o

Iris gaaf <3 dat wordt gaan aftellen *\o/*

Nee die komt niet terug, dat heeft matt meerdere keren op zn insta gezet

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 08:11

Quickly2003 schreef:
Oww dit is wel heel jammer….
Geen tijd…
Hebben jullie dit wel eens gehoord?[ [url=m/X4D9d6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja dit komt echt heel vaak voor tegenwoordig. Ze plannen altijd iets meer pakketjes in dan haalbaar is op een dag, dus als die dag niet heel voorspoedig verloopt, blijven er een paar liggen voor later. Komt denk ik door de drukte bij alle postdiensten op het moment.

Ange1a

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 09:21

Tatyana schreef:
Ik heb de leather deluxe. Is m'n enige ES dekje en vind hem echt zo gaaf!

[ [url=m/kvwINs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeeh hij is inderdaad wel echt heel stoer!
Is dat leren stuk echt zilver/grijs?
Zie weleens foto's voorbij komen waar dat hij net bruin lijkt.

DinaxUllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 09:28

anoukwendy schreef:
Ik heb de dusty pink nieuw voor je liggen, alleen kom ik in april pas ik nl

Het gaat alleen om de bandages. Het dekje heb ik al. Wat zou je ervoor willen hebben?

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-22 09:32

Hoe meer foto’s ik voorbij zie komen van het Matt dekje, hoe meer ik er juist van overtuigd ben dat dat niet mijn kleur is.

Bij de champagne zou ik ook de LeMieux Mink baselayer aanraden, die heb ik bij mijn Kentucky in dezelfde kleur.

Prijzen op marktplaats... meestal ben ik van het principe dat iedereen lekker moet vragen wat ze zelf willen, net zoals je daar als koper niet in mee hoeft te gaan. Ik vind het niet netjes om extra veel in te slaan met als doel het met winst te verkopen, maar ook daar is het enige wat je eraan kunt doen er zelf niet aan beginnen en niet kopen van de mensen die het wel doen.
Vind het wel super irritant als mensen idioot laag gaan bieden, ooit gehad dat iemand exact 9,95 inclusief verzenden met PostNL bood voor een gloednieuw luxe halster. Netjes terug gestuurd dat dat voor mij een te laag bod was, werd diegene nog boos ook...

Kimley

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 10:52

Iemand een goede match bij de orchid bloom?

Vind dat vestje van ES zelf echt te duur :)

VC_Immortal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 11:08

Nogmaals… als iemand het dekje van Matt Harnacke (dressuur full) weg doet, ik hou me graag aanbevolen! <3

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 11:08

DinaxUllie schreef:
anoukwendy schreef:
Ik heb de dusty pink nieuw voor je liggen, alleen kom ik in april pas ik nl

Het gaat alleen om de bandages. Het dekje heb ik al. Wat zou je ervoor willen hebben?

Mn dekje gaat toch niet weg haha, doe een leuk bod ;)

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 11:21

VC_Immortal schreef:
Nogmaals… als iemand het dekje van Matt Harnacke (dressuur full) weg doet, ik hou me graag aanbevolen! <3

Ik zag ook al wat voorbijkomen op marktplaats, dus denk ik wel de moeite waard om in de gaten te houden. Zag ook alweer woekerprijzen op facebook voorbij komen..

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 11:54

Zag gisteren inderdaad een Matt H voor 145 excl verzendkosten voorbij komen. :roll:

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:29

Zojuist ook mijn wine ruffle Dekje van Agradi mogen ontvangen echter hebben ze ipv full springen een dressuur Cob opgestuurd. Balen! Durf hem natuurlijk niet terug te sturen zonder dat ze straks zeggen helaas niet meer leverbaar.

Kleur staat trouwens wel mooi bij de berry baselayer Alex die ik er los bij besteld heb.

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:32

Texas02 schreef:
Blauw is wel heel mooi.. Maar ik snap je wel, als 5 van de 6 al blauw zijn. Maar de Pool Party is wel echt super mooi hoor.. De foto's laten maar half zien hoe mooi hij echt us. Ik rijd normaal ook maar één keer met een dekje en dan weer een poos niet, maar ik heb de Pool Party donderdag gekocht en hij heeft er al drie keer op gelegen _O- De Midnight Blue van ES is ook super mooi trouwens, ik ben zo blij dat ik die nu ook heb.. Had ik toen direct moeten doen ipv de PS of Sweden Marine. Ik vond de ES toen al mooier maar de PS was een stuk goedkoper.. Niet handig geweest maar toch nog goed gekomen :D

Oh dit helpt niet _O-
Maar op de foto’s is hij al zo gaaf, in het echt is hij dus nog gaver??
Ik ben helaas niet zon fan van ES. Wel jammer omdat PS zichzelf de grond in werkt met de hoeveelheid dekjes die ze uitbrengen. Misschien dat ik dan eens moet switchen naar Equito

VC_Immortal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:33

maessie schreef:
Ik zag ook al wat voorbijkomen op marktplaats, dus denk ik wel de moeite waard om in de gaten te houden. Zag ook alweer woekerprijzen op facebook voorbij komen..

Ja, ik heb eentje gevonden via marktplaats en hopelijk krijg ik m deze week binnen *\o/* . Maar dit durf ik niet tegen mijn bestie te zeggen zonder voor haar ook eentje te vinden.
Dus mijn zoektocht zet ik nog even voort.

De merlot crystal gold heb ik intussen ook binnen en ik ben er zo blij mee!!
Wat een gave kleur. Oornetje er ook meteen bijbesteld via ruitergoed en ik had ze de dag erna al.

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:34

romyvs schreef:
Zojuist ook mijn wine ruffle Dekje van Agradi mogen ontvangen echter hebben ze ipv full springen een dressuur Cob opgestuurd. Balen! Durf hem natuurlijk niet terug te sturen zonder dat ze straks zeggen helaas niet meer leverbaar.

Kleur staat trouwens wel mooi bij de berry baselayer Alex die ik er los bij besteld heb.

Heb je eventueel een foto van hoe de baselayer er bij past? Ik ben ook nog op zoek. *D

VC_Immortal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:35

XiiaaooNaa schreef:
Zag gisteren inderdaad een Matt H voor 145 excl verzendkosten voorbij komen. :roll:

Jee wat een bedrag.
-O-

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:42

fetisje schreef:
romyvs schreef:

Heb je eventueel een foto van hoe de baselayer er bij past? Ik ben ook nog op zoek. *D

Ben ik ook wel benieuwd naar! :)

charlotteehx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:55

romyvs schreef:

Ahh balen zeg, ik heb hem vandaag wel ontvangen in een full springen

Dabiscui

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:07

Ik ben zelf helemaal verliefd op de PS of Sweden velvet collectie nu ik deze bij iemand ben tegengekomen. Helaas ben ik er achter gekomen dat dit een limited collectie was.. heeft iemand toevallig nog een nieuwe liggen of weet iemand of ze ergens nog te krijgen zijn??

charlotteehx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:09

Dabiscui schreef:
Ik ben zelf helemaal verliefd op de PS of Sweden velvet collectie nu ik deze bij iemand ben tegengekomen. Helaas ben ik er achter gekomen dat dit een limited collectie was.. heeft iemand toevallig nog een nieuwe liggen of weet iemand of ze ergens nog te krijgen zijn??

Op mp heb ik ze wel zien staan.

Dabiscui

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:14

charlotteehx schreef:
Dabiscui schreef:

Op mp heb ik ze wel zien staan.

Klopt alleen enkel de kleur Tan als nieuw en dat is juist helaas de kleur die mij het minst aanspreekt! Ben eigenlijk het liefst op zoek naar plum, navy of black.

charlotteehx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:39

Afbeelding
Mijn wine ruffle en pistachio white dekje <3

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:41

Ik neem even terug wat ik heb gezegd.
In kunstlicht lijkt het perfect te matchen met de rand maar in daglicht een stuk minder :(

Foto in kunstlicht:

Afbeelding

En in daglicht:

Afbeelding

Heb ook even mijn aztec diamond baselayer en mahonie Felix buhler erlangs gehouden die matchen dan veel beter.

Afbeelding

Afbeelding

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:46

Ik heb de merlot crystal gold gisteren binnen gekregen en ben echt verliefd.
Zit er serieus aan te denken om deze met een matching jasje als wedstrijd dekje te gebruiken op mijn pikzwarte fries

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:47

fetisje schreef:
romyvs schreef:

Al wel eens geplaatst hier, maar is ook de berry op de wine de meest linkse. Meest rechts is het nieuwe wine shirt.

Afbeelding
De oude wine past mooier, en idd van kraemer heb ik er ook een goed passende bij, maar ook oude collectie.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door maessie op 16-02-22 13:51, in het totaal 2 keer bewerkt