Volgens mij zitten die steentjes niet bij de singel, zal zo eens kijken. Bij mij blijven ze goed zitten maar ik heb ze nog niet gewassen.
Ik vind es ook mooier

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anoukwendy schreef:Jaa hier zijn de dekjes duurder geworden, volgens hun te maken met de valuta maar volgens mij is dat bullshit. Als ik geld overmaak naar nl of geld krijg uit nl is dat nogsteeds hetzelfde..
Volgens mij zitten die steentjes niet bij de singel, zal zo eens kijken. Bij mij blijven ze goed zitten maar ik heb ze nog niet gewassen.
Ik vind es ook mooier
Texas02 schreef:anoukwendy schreef:Jaa hier zijn de dekjes duurder geworden, volgens hun te maken met de valuta maar volgens mij is dat bullshit. Als ik geld overmaak naar nl of geld krijg uit nl is dat nogsteeds hetzelfde..
Ik vind es ook mooier
Echt vervelend zeg, dat ze zo duur geworden zijn.. Dan zou ik denk ik niet meer kopen.. Hoewel het waarschijnlijk weinig verschil maakt..
Op de foto lijken ze ook onder de singel te zitten, ben benieuwd!Zit echt te twijfelen hoor, hij is zo mooi.. Ik wil óf de ES Merlot Crystal bestellen, óf de Equito Peppermint.. Of helemaal niet, maar ja.. Ik ken mezelf
Had eigenlijk op een Valentijnskorting gehoopt, maar dat gaat geloof ik niet gebeuren.. Op de ES Merlot Crystal sowieso niet denk ik, en Ruitergoed is de enige die de Equito Peppermint nog in veelzijdigheid heeft, en daar is ook nog geen teken van korting.. Ja, en Hypostore, maar daar heeft hij een levertijd en daarvan had ik hier mensen met slechte ervaringen gezien geloof ik, dus dat laat ik liever..
Nessie schreef:Als Ruitergoed nou ook nog met korting komt, koop ik de Ruffle White voor wedstrijden![]()
Crème Ruffle ben ik niet tegengekomen op voorraad..