PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

anoukwendy

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-21 08:22

Jaa hier zijn de dekjes duurder geworden, volgens hun te maken met de valuta maar volgens mij is dat bullshit. Als ik geld overmaak naar nl of geld krijg uit nl is dat nogsteeds hetzelfde..

Volgens mij zitten die steentjes niet bij de singel, zal zo eens kijken. Bij mij blijven ze goed zitten maar ik heb ze nog niet gewassen.
Ik vind es ook mooier <3

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 08:53

Volgens mij kan je je eigen post alleen nog wijzigen als nog niemand anders een post na je heeft geplaatst.

Bij PS en Iris nu 14% Valentijnsdag korting.

Voordat iedereen nu meteen naar de site gaat: niet op de nieuwe collectie natuurlijk helaas

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 09:00

anoukwendy schreef:
Jaa hier zijn de dekjes duurder geworden, volgens hun te maken met de valuta maar volgens mij is dat bullshit. Als ik geld overmaak naar nl of geld krijg uit nl is dat nogsteeds hetzelfde..

Volgens mij zitten die steentjes niet bij de singel, zal zo eens kijken. Bij mij blijven ze goed zitten maar ik heb ze nog niet gewassen.
Ik vind es ook mooier <3

Echt vervelend zeg, dat ze zo duur geworden zijn.. Dan zou ik denk ik niet meer kopen.. Hoewel het waarschijnlijk weinig verschil maakt..

Op de foto lijken ze ook onder de singel te zitten, ben benieuwd! :) Zit echt te twijfelen hoor, hij is zo mooi.. Ik wil óf de ES Merlot Crystal bestellen, óf de Equito Peppermint.. Of helemaal niet, maar ja.. Ik ken mezelf :+ Had eigenlijk op een Valentijnskorting gehoopt, maar dat gaat geloof ik niet gebeuren.. Op de ES Merlot Crystal sowieso niet denk ik, en Ruitergoed is de enige die de Equito Peppermint nog in veelzijdigheid heeft, en daar is ook nog geen teken van korting.. Ja, en Hypostore, maar daar heeft hij een levertijd en daarvan had ik hier mensen met slechte ervaringen gezien geloof ik, dus dat laat ik liever..

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-21 09:08

Texas02 schreef:
anoukwendy schreef:

Ik vind es ook mooier <3

Echt vervelend zeg, dat ze zo duur geworden zijn.. Dan zou ik denk ik niet meer kopen.. Hoewel het waarschijnlijk weinig verschil maakt..

Op de foto lijken ze ook onder de singel te zitten, ben benieuwd! :) Zit echt te twijfelen hoor, hij is zo mooi.. Ik wil óf de ES Merlot Crystal bestellen, óf de Equito Peppermint.. Of helemaal niet, maar ja.. Ik ken mezelf :+ Had eigenlijk op een Valentijnskorting gehoopt, maar dat gaat geloof ik niet gebeuren.. Op de ES Merlot Crystal sowieso niet denk ik, en Ruitergoed is de enige die de Equito Peppermint nog in veelzijdigheid heeft, en daar is ook nog geen teken van korting.. Ja, en Hypostore, maar daar heeft hij een levertijd en daarvan had ik hier mensen met slechte ervaringen gezien geloof ik, dus dat laat ik liever..

Nee niet kopen maakt vast weinig verschil idd, er zijn toch wel mensen die het wel kopen. Maar zoals ik al zei denk ik dat het meer naar het buitenland gaat dan binnen zweden blijft

Kan zo wel even voor je kijken

Ohja, en foto’s van het boekje maken :=

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 09:19

Bedankt, ik ben benieuwd! :)

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 10:05

Nogmaals de crème ruffle full dressuur.. iemand ergens ?

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 10:53

Bij horsegloss nu ook korting. Denk dat ik toch maar die Bordeaux baselayer shop. 1 maat groter toch?
Die hoody vind ik ook leuk, vallen die ook klein? Ik heb zo’n vest gehad en die viel enorm groot.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 11:12

Ik heb normaal van de shirts M maar van horsegloss een L en die zit gewoon aangesloten. Dus als je los zittend wil hebben zou ik 2 maten doen

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 11:23

Als Ruitergoed nou ook nog met korting komt, koop ik de Ruffle White voor wedstrijden <3

Crème Ruffle ben ik niet tegengekomen op voorraad..

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 11:37

Of deze erbij?

Afbeelding

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 11:44

Nessie schreef:
Als Ruitergoed nou ook nog met korting komt, koop ik de Ruffle White voor wedstrijden <3

Crème Ruffle ben ik niet tegengekomen op voorraad..

Ik ben ook op Ruitergoed aan het wachten :D Ze hebben het Wine oornetje al in de sale en ik wil nog een (of meerdere) baselayers met korting erbij. Een aantal sets compleet maken voor de lente. En voordat ik los ga op de Petrol en Purple

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-21 13:24

Emerald <3
Afbeelding
Afbeelding

Ik maak straks foto’s hoor, had afgesproken om samen te gaan rijden met een paar mensen dus had vanmorgen geen tijd

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 13:32

O wauw!

Zou deze bij Bordeaux passen?

Afbeelding

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 14:17

Samantha_ schreef:
O wauw!

Zou deze bij Bordeaux passen?

[ [url=m/HvAAHP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Yes

Afbeelding

Afbeelding

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 15:08

Ps anthracite en de ES crystal grey.
Afbeelding

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-21 15:38

Die antrazit lijkt een beetje op de miriaams van es?

Hier wat betere foto’s, hoop dat de kleuren nu beter te zien zijn?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Die plum is in het boekje ook zo donker trouwens, denk dat die in het echt veel mooier is. Het is van dat ruwe papier dus denk dat alles wat donkerder uitvalr

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 16:42

Heeft de sea monogram nu wel of geen petrol bies? Vind bij de petrol de sea bies minder mooi. :o de sea en lightblue doen me vanuit het boekje aan de blueberry denken.

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 16:54

Als ik het zo zie heeft de Lemon monogram wel een bies maar de ruffle niet

ES zou ook met een gele komen toch? Die wil ik eigenlijk eerst wel zien voordat ik besluit er eentje te kopen.

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 19:20

Zou de light blue met donkere rand vergelijkbaar zijn met de blueberry?

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 20:12

Is er ergens de ps rijbroek karen in de aanbieding?

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 20:20

Gave kleuren allemaal zeg!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 21:49

Ik vind de Sea wel heel mooi, maar ik blijf toch bij ES.. En misschien probeer ik Equito een keer.. Nog steeds geen korting bij Ruitergoed zeker?

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 00:51

Lindor92 schreef:
Is er ergens de ps rijbroek karen in de aanbieding?

Ruitergoed in de kleur Neptune

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 01:24

Bij Hypostore stond gister nog levertijd 1 - 3 werkdagen bij de Equito Peppermint, nu staat er ineens meer dan een week. Doen we dus maar niet.. En bij Ruitergoed nog steeds geen korting.. Ik twijfel ook nog steeds tussen de Equito Peppermint bestellen of toch de Equestrian Stockholm Merlot Crystal.. Of gewoon niks bestellen.. :+

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 01:53

Wat betreft de prijs voor de dekjes, misschien hele domme vraag van mij, maar worden de dekjes van PS en ES in Zweden zelf gemaakt of alleen ontworpen?
Want wanneer ze elders in de wereld gemaakt worden, bv China of Pakistan of weet ik veel waar, zitten ze namelijk met torenhoge vervoerskosten, ik heb in een aantal nieuwsberichten gelezen dat de prijs voor een container veel hoger is dan normaal en de spuigaten aan het uit lopen is, dat het momenteel heel normaal is dat ze ineens 8 tot 12 duizend euro per container moeten betalen, waar dat nog niet lang geleden zo'n 1000,- euro was.

Ze verwachten komend jaar daarom ook dat alles enorm in prijs gaat stijgen, ook witgoed bijvoorbeeld gaat een keer over de kop, werd er gezegd.

Als de dekjes wel in Zweden zelf gemaakt worden, halen ze misschien de benodigde stoffen en materialen wel uit bv China en ook dan zullen ze met vervoerskosten zitten.