Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bonice schreef:Ik heb 2 paar peesbeschermers, 1 paar voor dressuur: Veredus Grand Slam en voor springen: Cavallo Opera. De Cavallo's zijn luchtiger dan de Veredus, maar de Veredus heeft een hele mooie pasvorm, blijven goed op zijn plek zitten en gaan jaren mee. De Cavallo's heb ik nog niet zo lang, maar passen minder goed. Ik gebruik ze met springen omdat ze luchtiger zijn. Beide trouwens niet echt goedkoop ofzo.
[ [url=m/nPYDq7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Capriootje schreef:Ik heb de ‘gewone’ versie van de carbon gel vento. Volgensmij is alleen verschil de gouden details?
Ik vind ze perfect voor springen. Super mooie pasvorm, en heb ze inderdaad al 2,5 jaar en zijn nog super mooi. Heb zo geen foto van dichtbij bij de hand.
Edit: ik heb 2 paar. Ook de save the sheep versie voor nu de winter/indoor
Bunn schreef:Bonice schreef:Ik heb 2 paar peesbeschermers, 1 paar voor dressuur: Veredus Grand Slam en voor springen: Cavallo Opera. De Cavallo's zijn luchtiger dan de Veredus, maar de Veredus heeft een hele mooie pasvorm, blijven goed op zijn plek zitten en gaan jaren mee. De Cavallo's heb ik nog niet zo lang, maar passen minder goed. Ik gebruik ze met springen omdat ze luchtiger zijn. Beide trouwens niet echt goedkoop ofzo.
[ [url=m/nPYDq7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja, bevallen de Grand Slam's goed? Die wil ik nog graag voor 't springen hebben. Zijn er nog meer mensen met ervaringen? En hebben jullie misschien foto's van hoe ze er naar (jaren) gebruik uit zien?
Bonice schreef:Bunn schreef:
Ja, bevallen de Grand Slam's goed? Die wil ik nog graag voor 't springen hebben. Zijn er nog meer mensen met ervaringen? En hebben jullie misschien foto's van hoe ze er naar (jaren) gebruik uit zien?
De Grand Slam gebruik ik nu 2 jaar 4 x in de week, zal morgen even een foto maken. Hiervoor de gewone olympic gehad die heb ik 5 jaar gebruikt en zijn eigenlijk ook nog erg goed!
Horse_Driver schreef:Hoi! Ik heb een aantal pagina's doorgelezen en de zoekfunctie gebruikt, maar ik kom er niet uit.
Ik zoek voor mijn haflinger rondom beenbeschermers, liefst met bijpassende springschoenen. Ik heb nu simpele van BR (maat pony), maar ik zou graag zonder neopreen willen omdat hij daar plekjes van krijgt als het neopreen slijt. Dus:
-maat pony/kleine cob
-bruin
-zonder neopreen, maar met bv bont?
-budget rondom met springschoenen tot max 250, ik ga er voor sparen![]()
Le mieux, veridus, equick en kentucky heb ik nu mijn vizier op maar kentucky kan ik alleen vinden in maat full, veridus met alleen neopreen, equick vind ik niet heel mooi, en lemieux vanaf maat m.. loop dus een beetje vastiemand een briljant idee?
Rhine_ schreef:Horse_Driver schreef:Hoi! Ik heb een aantal pagina's doorgelezen en de zoekfunctie gebruikt, maar ik kom er niet uit.
Ik zoek voor mijn haflinger rondom beenbeschermers, liefst met bijpassende springschoenen. Ik heb nu simpele van BR (maat pony), maar ik zou graag zonder neopreen willen omdat hij daar plekjes van krijgt als het neopreen slijt. Dus:
-maat pony/kleine cob
-bruin
-zonder neopreen, maar met bv bont?
-budget rondom met springschoenen tot max 250, ik ga er voor sparen![]()
Le mieux, veridus, equick en kentucky heb ik nu mijn vizier op maar kentucky kan ik alleen vinden in maat full, veridus met alleen neopreen, equick vind ik niet heel mooi, en lemieux vanaf maat m.. loop dus een beetje vastiemand een briljant idee?
Kentucky is er ook in maat pony! Wel alleen met bont, maar ik zie dat dan geen probleem is.
Ook zandona is er een maat pony (= meer shet/a/b) een maat s maar is echt smaller dan pony van br. Is er met leer en bont. Veredus maat S is qua maar pony van br maar ruimer aan de kogel. En te verkrijgen met bont in S.
Linsey_X schreef:Hoi!
Ik ben opzoek naar de ultieme beschermers voor mijn jonge merrie.
Mijn pony heeft twee keer een peesblessure gehad dus wil graag goed en vooral luchtige beschermers!
Ik heb nu Harry's horse flextrainers voor het lichte longeer werk wat we nu doen, maar daar worden ze echt te warm onder voor mijn gevoel.
Voor het buitenrijden en springe/crossen heb ik nog dalmar eventers liggen, maar zou graag voor de dressuur nog andere beschermers willen.
Ik heb dit topic doorgelezen maar ben er nog niet helemaal uit.
De Lemieux snugs vind ik er heel fijn uitzien, dus wie weet een optie!
Wat ik zoek:
- Luchtig, geen neopreen o.i.d.
- Hoge achter beschermers
- Geschikt voor smalle pootjes
- Het liefst met een harde schaal, of ieder geval een harde achterkant. (zoals de snug)
Wie kan mij helpen!?
Mosh schreef:Is er hier iemand die peesbeschermers langer dan 12 uur in de paddock gebruikt? Zo ja, welke?
Ik ben absoluut geen voorstander van inpakken, maar na de zoveelste blessure door gekkigheid in de paddock ben ik het meer dan zat.