Het is het nieuwste model van Brandt zadels de Monodek. (close contact zadel.)
Hij heeft een enkel zweetblad en de kniewrong op het bovenblad. Hij is ook standaard leverbaar in het zwart en dan met standaard leer.
Hij kost standaard 1850,- euro kaal.
Marleen74
Geplaatst: 27-02-12 09:24
Heel mooi zadel.....maar ik ben blij met wat ik heb Vandaag weer les en hopelijk heb ik m`n balans weer een beetje hervonden.Heb goed geoefend afgelopen week
manueeltje84
Geplaatst: 27-02-12 23:26
De prijs voor het Brandt zadel Monodek bruin in suede(zoals op de afbeelding weer gegeven) komt op 2450,- euro.
Hmmm, niet helemaal mijn zadel met dat suede. Ik vind het niet lelijk maar zou er ook niet voor kiezen .
Nou, ik ben benieuwd of mijn zadel op mijn nieuwe paard gaat passen. Hij moet eerst nog aardig wat kilo's aankomen voor ik het ga proberen, maar hij heeft een korte rug, bijna geen schoft en is aardig rondgeribt, dus ik vrees een beetje het ergste .
ik rijd deze week het paard van mijn beste vriendin, die dus ook een brandt zadel heeft. Ik ben echt 100% verkocht aan het zadel, al vind ik op sommige momenten wel dat hij een dwingende zit heeft en dat mijn spieren dat niet gewend zijn. Als mijn veulen straks een groot en stoer paard is geworden, dan ga ik voor de volle 100% voor dit zadel!
Weet iemand wat een springzadel van hem kost? Ik heb een sms gestuurd maar heeft nog niet gereageerd. Ik wil graag naast mijn dressuurzadel ook een springzadel van hem.
Zo, mijn zadel is weer helemaal fijn passend op mijn paard en hij heeft m meegenomen om mijn zweetblad te corrigeren. Heeft paard even paar daagjes vrij en dan heb ik mn zadel weer terug .
Katyatje
Geplaatst: 06-03-12 15:07
Ik vind het nieuwe model ook niet zo 'waauw'. Al zeker niet in het bruin.
Ondertussen wacht ik op een smsje van Arno wanneer ie komt. Was gepland in de vroege middag, maar dat kan je best ruim nemen denk ik zo...
Wow dat is best gaaf om te zien, dat nieuwe zadel! Geloof niet dat ik het zelf ooit zou kiezen, maar het ziet er wel heel mooi uit. Maar goed, voor mij voorlopig geen ander zadel.. Dan moet ik eerst een ander paard.
Katyatje
Geplaatst: 06-03-12 19:43
Nou, mijn zadel is weer aangepast. Arno zei dat het eigenlijk best al goed lag, maar uiteindelijk heeft ie der toch een stuk aan gesleuteld. Toen ie weg ging zei ie: 'Tot over drie kwart jaar!' Hopelijk zo lang, ja.
Bij mij moet hij ook komen binnenkort, ff voor dat stiksel en even opvullen maar ik wacht ook nog ff het rhinogebeuren af...
Marleen74
Geplaatst: 09-03-12 10:32
Arno was gisteren bij mij om m`n nieuwe 2de hands AB op te vullen.......en hij was bijna op tijd Toen hij klaar was moest hij nog gaan zitten voor koffie van mijn lieve koffieleut stalhouder.Sorry voor de volgende Hij had een gezellige dame bij zich waar ik lekker mee gekletst heb terwijl mijn moeder Arno op de vingers keek Nog even gehad over dat bruine zadel van een paar pagina`s terug.Toch maar even gevraagd of dat niet snel glad wordt.Maar hij was er van overtuigd dat hij beter blijft dan een wintecje of een ainsley Rhino.....ja heel vervelend en ik snap dat mensen voorzichtig zijn.Maar Arno en aardige dame hebben geen paard aangeraakt......ja de rug maar daar zit het virus niet
Van mij mocht hij deze week ook gewoon komen. Echter de dag dat hij zou komen waren al zijn andere afspraken afgezegd, die van mij dus ook maar verzet.
Snap ik Marleen74. Alleen mogen bij ons op stal even geen mensen komen die op andere stallen zijn geweest. Mits gedoucht, schone kleren & gedesinfecteerd.. Daar heeft Arno geen tijd voor denk ik Dus ik wacht wel een weekje of 2.
Marleen74
Geplaatst: 09-03-12 12:50
Partout....douchen,desinfecteren en schone kleertjes aan lukt `m vast wel.Kan best wel een dixi-douche achter die bus geknupt worden....maar dan komt ie niet meer bijna opt tijd En als zometeen die Rhino over is(of niemand schenkt er nog aandacht aan ),wil iedereen weer een afspraak.....en een bietje sjnelll graag Gaat ie weer proberen of er meer dan 24 uur in een dag gaan