Ervaringen met Lemieux #3!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DoCumera

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 13:28

Ik zit eraan te denken mijn chili red setje te verkopen (dekje full dressuur en oornetje) het oornetje heeft het kaartje er nog aan het en het dekje is amper gebruikt. Is er hier misschien nog iemand die interesse heeft voordat ik hem online gooi?

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 14:37

Twaalfuurtje van Ooteman van vandaag

Afbeelding

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 21:57

Ik vind de Loire juniper zo mooi van de Lemieux collectie, maar hoeveel zou deze lijken op de andere paarse kleuren van Lemieux zoals blackcurrant en de fig? en hoeveel lijkt die op ES paarse dekjes zoals Orchid bloom, purple night en black raven? Kan iemand vergelijken en foto’s maken eventueel :D

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 22:05

Door de atlantic verhalen hier, heb ik de mijne nog maar eens boven gehaald :D

Afbeelding

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 23:40

annaxmaex schreef:
Ik vind de Loire juniper zo mooi van de Lemieux collectie, maar hoeveel zou deze lijken op de andere paarse kleuren van Lemieux zoals blackcurrant en de fig? en hoeveel lijkt die op ES paarse dekjes zoals Orchid bloom, purple night en black raven? Kan iemand vergelijken en foto’s maken eventueel :D

De Blackcurrant en Fig zijn al een tijd uit collectie dus die heb ik helaas niet meer liggen. Maar in mijn herinnering vind ik de Juniper best anders qua kleur. Hierbij een kleurvergelijk van LeMieux.

Afbeelding

Afbeelding

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 08:32

DoCumera schreef:
Ik zit eraan te denken mijn chili red setje te verkopen (dekje full dressuur en oornetje) het oornetje heeft het kaartje er nog aan het en het dekje is amper gebruikt. Is er hier misschien nog iemand die interesse heeft voordat ik hem online gooi?

Is het loire ?

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 08:59

annaxmaex schreef:

De Juniper is wel beduidend donkerder dan de Fig. Ik dacht eerst ook die lijkt teveel op de Fig (die ik al heb), maar ik vind hem toch echt wel anders. Maar gezien mijn paard momenteel geblesseerd staat heb ik een koop verbod van mezelf gekregen -O- dus kan je geen vergelijking laten zien.

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 10:48

L_Ruiterhuis schreef:
annaxmaex schreef:

De Blackcurrant en Fig zijn al een tijd uit collectie dus die heb ik helaas niet meer liggen. Maar in mijn herinnering vind ik de Juniper best anders qua kleur. Hierbij een kleurvergelijk van LeMieux.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Dankjee, ja de fig en black current vind ik soms op elkaar lijken, de fig is meer roder ofso en de black current meer paars

Afbeelding

Afbeelding

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 11:09

De Juniper heeft net wat meer blauwig in zich denk ik tegenover de Fig. Ik heb de Fig in suede namelijk. Jammer dat de Juniper enkel in Loire is..

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 11:44

Volgens mij komt er vandaag bij mij een nieuw dekje binnen. Een bluebell carbon mesh. <3

Iemand ideeën voor matchende kleding? De eigen kleding van LeMieux is overal uitverkocht in maat S.

DoCumera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 12:28

Zinzi_jewel schreef:
DoCumera schreef:

Is het loire ?

Nee vergeten erbij te zetten het is de suede

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 16:48

Bij interesse stuur maar een Pb beide full dressuur, mijn verzameling word iets te groot en mn vakantie is iets duurder geworden dan gepland :( nachtje in het ziekenhuis door een virus waardoor je je vlucht mist helpt niet echt
Afbeelding
Afbeelding

ennaile

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 16:52

Prachtig al die nieuwe kleuren hierboven! <3

Wat balen zeg, Annaxmaex. Hopelijk was de rest van de vakantie wel een succes?

Ik ben toch gezwicht voor de Rosewood! Vind de Essence dekjes erg fijn met warm weer, heb het idee dat mijn paard minder zweet dat met gewone suedes. Hier een vergelijking met de Orchid. Ze lijken erg op elkaar, zeker in het echt, maar orchid is net wat warmer.
Afbeelding
Afbeelding

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 16:58

Stille meelezer meldt zich! Heeft iemand een foto van de fig suède op een schimmel/wit paard? Zie dat hij bij HypoStore met 40% korting is… twijfel!

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 17:24

Afbeelding

Suède Fig op een schimmel

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 17:34

Autumnn schreef:
Stille meelezer meldt zich! Heeft iemand een foto van de fig suède op een schimmel/wit paard? Zie dat hij bij HypoStore met 40% korting is… twijfel!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 17:37

@Saaams, mooi hè!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 17:55

Tatyana schreef:
@Saaams, mooi hè!

Ja, de schimmel is helaas overleden. Maar ik had de gehele set en zelfs wedstrijdjasje van quur die erbij kon. Ik zou het iedereen aanraden. De fig op wit.

Mijn bruine paard is een beetje roodbruin en daar flitst het gewoon wat minder op. :+

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 18:59

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook daarop vind ik 'm prachtig hoor! Echt een hele mooie kleur wat bijna overal wel bij past vind ik.

_BlingBling_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 19:10

Farjen schreef:
Door de atlantic verhalen hier, heb ik de mijne nog maar eens boven gehaald :D

[ Afbeelding ]

Heel gaaf!
Als ik die nog eens kan scoren! <3

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-25 09:01

Bedankt voor de foto's! Zie alleen dat er nog Cob beschikbaar is |(

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 10:19

Hoe vallen de Teddy fleece truien, normaal van de baselayers pak ik maat 40, die zitten goed ik hoef niet mega strak. Maar van die trui zie ik alleen nog maat 38, maar ik weet niet hoe die vallen :D

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 10:52

Die hele pluizige? Ik heb er twee van voorgaande jaren en vind ze behoorlijk strak. Heb altijd S boven en moet me hier echt in en uit worstelen. Ze passen wel prima, maar ze zijn gewoon stug en strak. Zou dus zeker geen maat kleiner aanraden.

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 11:05

Celebi schreef:
Die hele pluizige? Ik heb er twee van voorgaande jaren en vind ze behoorlijk strak. Heb altijd S boven en moet me hier echt in en uit worstelen. Ze passen wel prima, maar ze zijn gewoon stug en strak. Zou dus zeker geen maat kleiner aanraden.

Afbeelding
Ja deze truien

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 11:13

Ja die bedoelde ik ook inderdaad. Ze zijn wel heerlijk fluffy en zacht. Je moet er vooral géén hooi mee aanraken want dat zit er 2 jaar later nog in. :=

Ik heb een roze en voel me soms wel een beetje een dikke zuurstok dan. _O-