PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 21:02

Iriscope schreef:
Ik heb echt tig dekjes maar ik denk dat hij misschien cob moet hebben, zo groot is ie niet.
Hij is nu 1.53m maar hij groeit nog wel wat want hij is pas 4. Ik zit echt op een roze wolk haha.

Gefeliciteerd! Wat een leukerd! :))
Op mijn pre van dezelfde maat heb ik full liggen, omdat het dan ook op mijn andere paard past haha.

Afbeelding
En qua kleur kan ie alles hebben vrees ik :D

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 21:05

Afbeelding

Het is binnen! Alleen de trui had voor mijn vriend toch wel een xxl mogen zijn ipv xl. Even een mailtje sturen of we hem kunnen ruilen maar ben er bang voor aangezien die maat ook is uitverkocht. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 21:13

@iriscope, mijn paardje is ook maar net aan 1.53m maar zit toch wel echt op maat full van es, had eerder maat cob maar die vond ik net iets te klein.
Qua kleuren, je nieuwe aanwinst heeft bijna dezelfde kleur als mijne en veel kleuren staan mooi.
Favoriet is deep olivine en emerald maar ook de purple white en bronze gold zijn mooi.
Rood ook zeker niet verkeerd
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 21:24

Lottekuhh_x schreef:
Wat betreft doorverkopen voor winst, helemaal offtopic, maar had laatst m'n zadel verkocht en achteraf nog leuk contact met diegene dat het goed paste en hij er blij mee was. Zie ik net ineens dat zelfde zadel op mp staan voor €800 euro meer en een zogezegde nieuwprijs die hij ook bijna verdubbeld heeft. Wat een mensen bestaan er toch _-:( en er zo over liegen

:( Vind dat zo misselijkmakend. Dat je zo moet handelen

En dan optopic. Even wat vergelijkingsfotos ect

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 21:37

Mijn new forest pony van 1.45 loopt ook met full dressuur :D

Afbeelding

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 21:44

Lottekuhh_x schreef:
Wat betreft doorverkopen voor winst, helemaal offtopic, maar had laatst m'n zadel verkocht en achteraf nog leuk contact met diegene dat het goed paste en hij er blij mee was. Zie ik net ineens dat zelfde zadel op mp staan voor €800 euro meer en een zogezegde nieuwprijs die hij ook bijna verdubbeld heeft. Wat een mensen bestaan er toch _-:( en er zo over liegen

Bij mijn zadel precies zo! Wordt voor 600 euro meer aangeboden na een paar weken en wordt aangeboden als zijnde 2 jaar oud terwijl het 13 jaar oud is!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 21:55

Samantha_ schreef:
Mooi de merlot zeg! Welk vest heb je er precies bij?

De Anky Tawny Port van afgelopen winter. Maar de Br wine van afgelopen winter past ook super!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 21:56

Iriscope schreef:
Hmmm, wat zou er mooi op deze kleur staan?
[ [url=m/TANSFP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sowieso die Rosie in cob hehe.

Nog even geduld, zn ballen moeten er nog af en dan moet ie nog op transport vanuit Zuid Afrika hierheen. Maar ik ben zo gelukkig :D

Ooh prachtig dier!! Enne hier staat toch alles op!

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 21:56

Ik vind persoonlijk wel dat je mag vragen wat je wil, ondanks hoeveel je betaald hebt. Liegen is een andere kwestie,..

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 22:02

k_m schreef:
Ik vind persoonlijk wel dat je mag vragen wat je wil, ondanks hoeveel je betaald hebt. Liegen is een andere kwestie,..

Tuurlijk mag je vragen wat je wilt. De waarde van iets veranderd continu. Maar liegen of dingen achter houden is absoluut niet chique :j

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 22:02

Horseware schreef:
Bij mijn zadel precies zo! Wordt voor 600 euro meer aangeboden na een paar weken en wordt aangeboden als zijnde 2 jaar oud terwijl het 13 jaar oud is!

Wauw dat is wel heel erg triest! 13 of 2 jaar oud maakt wel een wereld van verschil...

Wat betreft iets verkopen voor meer dan dat je het zelf gekocht hebt, dat is inderdaad aan de verkoper. Maar ik sta er wel een beetje gek van te kijken als ik ineens zoiets tegen kom.

Samantha_

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 22:11

Mooi al die blauw tinten!

Mijn grote E heeft ook full maat.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 22:11

maessie schreef:
Samantha_ schreef:
Mooi de merlot zeg! Welk vest heb je er precies bij?

De Anky Tawny Port van afgelopen winter. Maar de Br wine van afgelopen winter past ook super!

Thanks!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 22:12

Ik probeer er niet meteen over te oordelen. Zelf probeer ik netjes te prijzen en verkocht ik een Hermine blouse netjes met Horselet prijs en de mededeling dat het second assortment was. Maar ik koop ook wel dingen voor de volle mep die ik vervolgens niet gebruik. Soms is mijn timing net verkeerd en wil ik het verkopen als het in de sale komt. Dan moet je als verkoper zakken in prijs of je blijft ermee zitten. Soms houd ik het dan toch liever zelf... Ook zadels heb ik wel eens voor iets meer geld verkocht, maar dan mét toebehoren of nadat hij volledig nieuw was gevuld en nieuwe singelstoten had gekregen. Dus dan maakte ik alsnog verlies. Daarnaast probeer ik zelf scherpe en vaste prijzen te hanteren, maar de meeste kopers proberen toch af te dingen... Dan kan je ook hoger inzetten als verkoper.
Ik moet ook wel lachen om dertig ombre dekjes op MP na de Horselet, maar ook daarvan kan een groot deel eerder gekocht zijn. Gewoon laten gaan. :j

Iriscope schreef:
Hmmm, wat zou er mooi op deze kleur staan?
[ [url=m/TANSFP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sowieso die Rosie in cob hehe.

Nog even geduld, zn ballen moeten er nog af en dan moet ie nog op transport vanuit Zuid Afrika hierheen. Maar ik ben zo gelukkig :D

Gaaf! Gefeliciteerd!

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 22:15

Ik baal ook dat ik te laat ben geweest voor de Matt H zou deze nog een keer komen ? Mocht iemand hem verkopen ik hoor het graag :o

Iris gaaf <3 dat wordt gaan aftellen *\o/*

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 22:27

Ah wat lief alle tips over de maten!
Romy1234, wat is die knap. En die dekjes heb ik allemaal liggen, dus dat komt goed uit haha.

Quickly2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 22:47

Oww dit is wel heel jammer….
Geen tijd…
Hebben jullie dit wel eens gehoord?Afbeelding

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 22:51

Hoe meer foto's ik van het dekje van Matt zie, hoe meer spijt ik krijg dat ik hem niet besteld heb. :=

@Quickly2003 ik heb die melding wel eens gehad. Kreeg het pakket de volgende dag aangeboden.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 22:59

Wauw, Iris!! Wat een knapperd!! <3

Ja, ik verkoop de Ombre Navy, ik heb de Equito Pool Party nu ook en die vind ik om eerlijk te zijn veel mooier. Maar mocht de Ombre Navy niet voor een redelijke prijs weg willen, blijft hij gewoon. Het is ook vraagprijs bij mij, niet vaste prijs. Veel mensen willen altijd nog even onderhandelen, daar houd ik altijd rekening mee _O- De Ombre Plum blijft wel mooi bij mij, dat zou dan nog mijn enige PS dekje zijn. Ik ben verder toch meer fan van ES. En Equito en Dotibel ook, maar voor dit topic ES :D En qua kleding juist weer PS en absoluut geen ES..

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 23:18

Oh equito pool party is ook erg gaaf! Heb ook even getwijfeld over dat dekje maar heb dan 4 blauwe dekjes en dat is wel erg veel als je totaal 6 dekjes hebt _O- Dat mensen altijd willen onderhandelen is iets waar ik niet over na had gedacht, slim dat je daar rekening mee houd!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 23:51

Als iemand de Ruffle wine, of een andere wine, wil verkopen hou ik me heel erg aanbevolen

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 23:54

Blauw is wel heel mooi.. Maar ik snap je wel, als 5 van de 6 al blauw zijn. Maar de Pool Party is wel echt super mooi hoor.. De foto's laten maar half zien hoe mooi hij echt us. Ik rijd normaal ook maar één keer met een dekje en dan weer een poos niet, maar ik heb de Pool Party donderdag gekocht en hij heeft er al drie keer op gelegen _O- De Midnight Blue van ES is ook super mooi trouwens, ik ben zo blij dat ik die nu ook heb.. Had ik toen direct moeten doen ipv de PS of Sweden Marine. Ik vond de ES toen al mooier maar de PS was een stuk goedkoper.. Niet handig geweest maar toch nog goed gekomen :D

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 00:29

Afbeelding
De MH vandaag ontvangen. Mijn gehele dekjes collectie -1 zwarte van Anky. Zoek enkel nog een matchende blouse of iets voor de champagne en voor die van Matt Harnacke

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 00:39

HopeDreamer schreef:
EarthFocus schreef:
Mocht iemand de Wine Ruffle binnen krijgen en er toch niet zo weg van zijn, dan wil ik hem graag overnemen!

En ik weet de actieprijs, maar ik was te laat :(

Wil er best een paar euro meer voor betalen, maar moet wel leuk blijven :')

Hi!

Ik heb het dekje net binnen, maar denk dat ik het toch niet zo mooi vind op mijn (oranje) vos. Eventueel mag het dekje weer weg..

PB gedaan !

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 00:41

_enna_ schreef:
Ik heb je PB gestuurd. Neem hem graag over van je als het een full dressuur is. :)

Ik hoop toch dat ik eerste keus heb :(