linda2008 schreef:Avanti schreef:Nog ergens korting? Wil graag de roze van ES.
De nieuwste roze? De ESVIP code werkt nog bij Hypostore...
Bij mij niet, heb het gisteren geprobeerd en kreeg telkens de melding dat die niet geldig is...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lauriannnn schreef:amigoxlover schreef:Verkoopt er iemand hier misschien nog een ps of sweden dekje/set in maat full dressuur.
Ik heb de ps emerald te koop incl bandages.
[ [url=m/4xFPeM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XocvAv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sammiex2000 schreef:Nog steeds geen Emerald van ES die ik mag kopen? Als jullie nog andere ES dekjes te koop hebben mag je mij ook PB doen trouwens
Pattypaard schreef:Sammiex2000 schreef:Nog steeds geen Emerald van ES die ik mag kopen? Als jullie nog andere ES dekjes te koop hebben mag je mij ook PB doen trouwens
Er staan 2 mensen hier boven je die de Emerald te koop aanbieden + Lauriannnn bied op pagina 132 ook haar Emerald aan
Ho wacht is er een Emerald van PS en een van ES? Zie dat die van deze pagina van PS zijn.
Ik heb nog wat besteldAmazonite & steel blue dressuurdekjes en shirt in steel blue. Zat nog te twijfelen voor de bandages.. omdat dat toch wel gaaf is. Maar ik gebruik echt zo goed als nooit bandages dus voor die 1 of 2 keer ook weer zonde geld..
Nu moet ik echt weer ophouden met shoppen. Bankrekening al te veel geplunderd
Mun vossie met de Linchen Green van PS
[ [url=m/bNnzPT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fluttershy schreef:Tip voor iedereen die hun equestrian stockholm of ps of sweden setjes wit uitbreiden! Bij de Kramer hebben ze nieuwe collecties met kleuren die perfect matchen! Als je dan via de zoekbalk de kleurcode intypt krijg je alles in die kleur.
-“nude” voor bij de pink pearl
-“glacier green” voor bij de ps Sage
-“green lake” voor de amazonite
-“ mahonie” voor bij bordeaux achtige
En dan heb je ook nog gewoon normale kleuren natuurlijk.
Ik heb in ieder geval mijn pink pearl set kunnen uitbreiden met een bijpassend shirtje, bandages, deken en halster voor onder €100!
missK schreef:Fluttershy schreef:Tip voor iedereen die hun equestrian stockholm of ps of sweden setjes wit uitbreiden! Bij de Kramer hebben ze nieuwe collecties met kleuren die perfect matchen! Als je dan via de zoekbalk de kleurcode intypt krijg je alles in die kleur.
-“nude” voor bij de pink pearl
-“glacier green” voor bij de ps Sage
-“green lake” voor de amazonite
-“ mahonie” voor bij bordeaux achtige
En dan heb je ook nog gewoon normale kleuren natuurlijk.
Ik heb in ieder geval mijn pink pearl set kunnen uitbreiden met een bijpassend shirtje, bandages, deken en halster voor onder €100!
Iemand ervaring met de kleuren "fango" en "dusty olive" van Kramer?
Passen deze bijvoorbeeld bij de ES Olive gold?
En iemand nog tips voor bij de ES Steel Blue?
Loes1996 schreef:De eerste is binnen! Manman wat is hij mooi op zwart !kleur is moeilijk vast te leggen, maar het is een beetje pastel geel. [ [url=m/wT5xwL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/J2FGl1.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nu wil ik ook een bijpassend shirtje