pmarena schreef:Het is huidvet, zou het niet helpen om als fase 1 te proberen dat vet op te lossen...? Met Dreft ofzo...?
Word echt wol niet zo blij van helaas.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Goldenhaf schreef:Zelf op zoek naar een ghost firenze of barokko...
Alleen nu hoor ik over drukplekken op de rug van het paard bij de stijgbeugel ophangingen??!
Meer mensen hier ervaring bij?
Wilde over op boomloos voor de lange ritten maar zie nu door de bomen het bos niet meer.....
Duhelo schreef:de S&T singel vind ik erg fijn, hij rekt wel een stuk meer dan de FRA heb ik de indruk, maar ik heb ook al vernomen dat ik een alleenstaand geval ben
ik heb wel lange maten (80 cm van de S&t en 100 van de fra), dus misschien dat dat verschil maakt.
Neopreentje errond vind ik erg fijn.
Goldenhaf schreef:Zelf op zoek naar een ghost firenze of barokko...
Alleen nu hoor ik over drukplekken op de rug van het paard bij de stijgbeugel ophangingen??!
Meer mensen hier ervaring bij?
Wilde over op boomloos voor de lange ritten maar zie nu door de bomen het bos niet meer.....
ittheclown schreef:Ik heb de barefoot stretch & breath singel ook , wel in een kort maatje 45 zo uit mijn hoofd. Hij is voor mijn paard net een tikje te lang maar ik vind het een superfijne singel, makkelijk aansingelen maar toch is het elestiek sterk genoeg dat je niet het idee hebt dat je zadel alle kanten op kan gaan wat ik voorheen wel ervaarden met singels met slapper elastiek. Wij vinden hem fijn, alleen jammer dat hij er niet in het bruin is, we hebben nu een nieuwe besteld van een ander merk die wel in het bruin en een maatje korter was.